کد خبر 838252
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
آستوری

پیکر کاپیتان فقید تیم فوتبال فیورنتینا در حضور اهالی سرشناس فوتبال ایتالیادر فلورانس به خاک سپرده شد.

به گزارش مشرق، بعد از 4 روز از مرگ ناگهانی داویده آستوری، مدافع میانی و کاپیتان تیم فوتبال فیورنتینا، امروز (پنجشنبه) پیکر او در شهر فلورانس تشیع و به خاک سپرده شد.

پیکر بی‌جان کاپیتان 31 ساله بنفش‌پوشان فلورانس روز یکشنبه، ساعاتی قبل از مصاف خارج از خانه تیمش برابر اودینزه در شهر اودینه توسط هم‌تیمی‌هایش پیدا شد و پزشکی قانونی بعد از کالبدشکافی دلیل مرگ این بازیکن ایتالیایی را سکته قلب اعلام کرده است.

در مراسم تشیع پیکر آستوری گروه زیادی از اهالی فوتبال ایتالیا از جمله اکثر بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس که شب گذشته در لندن موفق شدند تاتنهام را در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2 بر یک شکست دهند و صعود کنند، حضور داشتند. حضور پرتعداد یوونتوسی‌ها از جمله جان لوئیجی بوفون، آندره‌آ بارتزالی، جورجو کیه‌لینی، ماتیا دی‌شیلیو، دانیله روگانی، میرالم پیانیچ، کلودیو مارکیزیو، سرمربی تیم ماسیملیانو آلگری و مدیر اجرایی باشگاه جوزپه ماروتا در این مراسم در فاصله کمتر از 12 ساعت از زمان بازی‌شان برابر تاتنهام، مورد تحسین هواداران فیورنتینا که تعدادشان به 7 هزار نفر می‌رسید قرار گرفت و آنها اعضای بیانکونری را تشویق کردند.

علاوه بر این از تیم‌های دیگری سری A از جمله اینتر و رم هم نمایندگانی همچون لوچانو اسپالتی، خاویر زانتی و فرانچسکو توتی حضور داشتند تا مراسمی به یاد ماندنی برای آخرین وداع ایتالیایی‌ها با مدافع آتزوری شکل بگیرد.

در زیر تصاویری از مراسم تشییع پیکر آستوری را تماشا می‌کنید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس