کد خبر 836943
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
بی باک

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: چهارشنبه هفته گذشته استعفای خود را به پولادگر ارائه دادم اما ایشان درخواست داشت برای ارائه برنامه‌هایم در جلسه کمیته فنی حضور داشته باشم.

به گزارش مشرق، مهدی بی‌باک در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی تکواندو اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته استعفای خود را به پولادگر ارائه دادم اما ایشان درخواست داشت برای ارائه برنامه‌هایم در جلسه کمیته فنی حضور داشته باشم. من نیز برای احترام به فدراسیون و کمیته فنی در جلسه روز گذشته(شنبه) حضور پیدا کردم.

وی در خصوص نظر اعضای کمیته فنی در خصوص برنامه‌هایش عنوان کرد: این موضوع را دیگر خود اعضای کمیته فنی می‌دادند اما برنامه‌های من خیلی دقیق و بر اساس استراتژی کاری‌ام از زمان حضور در تیم ملی تدوین شده بود و به نوعی تکمیل کننده روند تیم ملی بود. اعتقاد دارم در حال حاضر شرایط جامعه تکواندو خیلی بهتر از گذشته است و شاهد فشار خیلی کمتری نسبت به زمان قبل از انتخاب مجدد پولادگر هستیم. به عبارتی این فشار کمتر می‌تواند اتفاقات بهتری را رقم و ادامه روند پیشرفت بازیکنان را به همراه داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که اگر زمان به عقب باز می‌گشت باز هم در جلسه کمیته فنی حاضر می‌شد،گفت: من به خاطر نظر پولادگر و احترام به کمیته فنی در جلسه کمیته فنی حاضر شدم. همانطور که گفتم چند روز پیش استعفای خود را به پولادگر تقدیم کردم اما نظر ایشان حضور من در جلسه کمیته فنی بود که این کار را انجام دادم. من در سخت‌ترین شرایط سکان هدایت تیم ملی را قبول کردم و فشار زیادی را متحمل شدم.

بی‌باک تاکید کرد: با جرات و به گواه آمار و ارقام نیز می‌توانم بگویم بازیکنان تیم ملی در این مدت پیشرفت خوبی داشتند. اگر این پیشرفت آهسته نیز بود اما مثمرثمر و به خاطر کمک به تکواندو بود. اگر در جایی فکر کردم فدراسیون و نظر کمیته فنی این است که نمی‌توانم دیگر کمکی به تیم ملی داشته باشم هم هیچ ایرادی ندارد. با توجه به شرایطی که وجود داشت فکر می‌کنم حضور بنده دیگر در تیم ملی زیاد جالب نبود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس