کد خبر 835251
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
تکواندو

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو از چهار گزینه برای هدایت تیم ملی نام برد.

به گزارش مشرق، پس از جلسه شورای فنی که 26 بهمن‌ماه به منظور بررسی عملکرد و نقاط قوت و ضعف کادر فنی و ملی‌پوشان تشکیل شد، کمیته فنی روز گذشته (دوشنبه) برای بررسی نظرات اعضای شورا و تصمیم‌گیری در خصوص سرمربی تیم‌ملی تشکیل جلسه داد.


سیروس رضایی دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو در پایان جلسه روز گذشته  گفت: کمیته فنی در بررسی عملکرد، نقاط ضعف و قوت مربیان تیم‌های ملی و با لحاظ نمودن نظر شورای فنی فدراسیون در خصوص هدایت تیم ملی پس از ارائه برنامه گزینه های سرمربیگری تصمیم گیری خواهد کرد.

رضایی افزود: با توجه به اینکه در این مقطع زمانی انتخاب سرمربی تیم‌ملی تا بازی‌های المپیک 2020 توکیو از سوی اعضای کمیته یک ضرورت تشخیص داده شده و همچنین با توجه به اهمیت فوق العاده این تصمیم اعضا ضمن ارج نهادن به عملکرد مربیان و اعتقاد به این اصل مهم که تمامی این عزیزان سرمایه‌ها و ذخایر تکواندو کشور هستند 4 کاندیدای سرمربیگری را تعیین کردند.
 

وی تصریح کرد: اعضای کمیته در بررسی اولیه فربیرز عسکری، بیژن مقانلو، سیدنعمت خلیفه و مهدی بی‌باک را با توجه به تجربیات ارزشمند و سوابق درخشانی که در رویدادهای جهانی، قاره‌ای و به ویژه المپیک دارا می‌باشند، به عنوان کاندیدای سرمربیگری تیم‌ملی بزرگسالان معرفی و انتخاب نهایی را به پس از جلسه روز شنبه – 12 اسفندماه و استماع برنامه‌های مربیان موکول شده است.

منبع: فدراسیون تکواندو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس