کد خبر 836575
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
علیرضا حیدری

دارنده 6 مدال جهان و المپیک گفت: ربط دادن مساله استعفای رسول خادم به یک موضوع، حاکی از سطحی‌نگری است.

به گزارش مشرق، علیرضا حیدری با بیان این مطلب افزود: خادم مثل یک سربازی است که خشابش بی‌فشنگ است و از او انتظار دارند به یک جنگ تمام عیار برود.

وی با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون کشتی گفت: مشکلات مادی به مانعی جدی در کشتی تبدیل شده و این در شان یک قهرمان المپیک و جهان که تمام اعتبار خودش را برای موفقیت کشتی وسط گذاشته است نیست، برای خرج ساده مثل خرید گوشت، مرغ، برنج و یا بلیت هواپیما جلوی هزار نفر سر خم کند چون بودجه اش به موقع نمی رسد. آیا مسئولان می‌دانند هزینه یک سال برگزاری اردو در ابعاد مختلف و هزینه اعزام تیم ها چقدر است؟

دارنده 6 مدال جهان و المپیک، با اشاره به کسب کرسی با ارزش خادم در هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی تصریح کرد: خادم این کرسی را برای افتخار ایران به دست آورد اما عده‌ای این تعبیر را دارند که این یک کرسی شخصی است و به جای اینکه به وی کمک کنند چوب هم لای چرخش می‌گذارند. متاسفانه فقط با موفقیت‌های کشتی همراه هستیم اما ناکامی‌ها کاملا متعلق به خادم است. از یک طرف نمی شود کار فدراسیون را زمین گذاشت و از طرف دیگر در مسوولیت جهانی خود هم موفق بود و از یک سمت دیگر مواظب بود که صحبت هایش کسی را ناراحت و آرزده خاطر نکند.

حیدری با اشاره به اینکه قطعا انسان فشارهای جسمانی را بهتر از فشارهای روحی و روانی تحمل می کند خاطر نشان کرد: من پشت کشتی هستم نه فرد خاصی اما اگر قرار باشد در همچنان روی این پاشنه بچرخد هیچ مشکلی حل نمی‌شود.

وی در پایان گفت: خادم در مورد عدم مبارزه با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس هیچ‌گاه نگفته که باید با ورزشکاران آن ها مسابقه بدهیم بلکه از متولیان امر خواسته که با مذاکره مستقیم با کمیته بین المللی المپیک و استفاده از ظرفیت دیپلماسی سیاسی و ورزشی این موضوع را حل کنند اما متاسفانه بازهم برخی با سیاست سکوت مساله را به سمت دیگری بردند. خواسته خادم روشن است و امیدوارم برای آن تدبیری اندیشیده شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس