کد خبر 836532
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
جعفر کاشانی گرشاسبی

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ناراحتی هواداران از اعتقادی است که به تیم خودشان و شما دارند و در حال حاضر فقط یک راه برای کم کردن ناراحتی آنها داریم و آن موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش مشرق، تمرین امروز شنبه سرخپوشان با صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی، برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی در جمع بازیکنان آغاز شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در جمع بازیکنان به آنها یادآور شد که در شرایط فعلی این وظیفه تمام مجموعه تیم و باشگاه است که با تمرکز روی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت و پیروزی در این بازی‌ها از ناراحتی هواداران کاسته و شادی و نشاط را بار دیگر به آنها هدیه کند.

گرشاسبی خاطر نشان کرد: اگر هواداران خیلی ناراحت هستند و این مساله را منتقل می‌کنند برای این نیست که قهرمانی مقتدرانه تیمشان را که می‌تواند به رکورد تاریخی تبدیل شود، فراموش کرده‌اند. این ناراحتی در کنار عشق و تعصب زیادی که به تیم دارند به خاطر اعتقاد فراوانی است که به تیم محبوبشان و شما دارند. بازی با استقلال هر چه بود تمام شد. فقط باید از تجربه‌اش استفاده کنیم و دیگر نباید با فکر آن مشغول باشید. بازی‌های مهمی پیش روی داریم که بازی دوشنبه برابر الوصل از جمله آنها است. باید با یک فوتبال خوب و یک پیروزی خوب‌تر ناراحتی هواداران را کم کنیم و آنها دوباره شاد شوند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از صحبت‌هایی که امروز انجام شد، یک بار دیگر گرد هم آمدند و برای انجام یک بازی خوب، هم قسم شدند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس