پزشکیان

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه انتقال آب خوزستان به دیگر استان‌ها بی‌معنا است، گفت: مجلس برای مهار ریزگردها در بحث تخصیص اعتبار اقداماتی انجام داده اما این موضوع به زودی حل نمی‌شود.

به گزارش مشرق، موضوع ریزگردهای شهر خوزستان که در دوره سوم «معصومه ابتکار»، رئیس سابق سازمان محیط زیست کشور تشدید شد امروز به معضلی دامنه‌دار در این شهر تبدیل شده که نیازمند برنامه ریزی و اقدامات فوری و بلند مدت است.

در این رابطه،‌ «مسعود پزشکیان» در خرمشهر با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی در رابطه با رفع مشکل ریزگردهای استان خوزستان، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در بحث بودجه و در صندوق ذخیره ارزی برای حل مشکلات ریزگردها اقداماتی انجام داده است، اما این مسئله به این زودی با پول حل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

عکس/ ماشین عروس متفاوت در ماهشهر

بحران گسترده ریزگردها در راه است

مشکل گرد و غبار خوزستان در شورای عالی آب بررسی شد

وی تصریح کرد: برای حل این مشکل نیاز به برنامه‌های مختلف در سطح کشور و خارج از کشور داریم تا بسترهای لازم فراهم شود.

نایب‌رئیس اول مجلس در باره بحث انتقال آب خوزستان به دیگر استان‌های کشور، گفت: دولت و مجلس به شدت پیگیر مسئله انتقال آب هستند و با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس و وزارت نیرو جلساتی نیز برگزار شده است.

پزشکیان افزود: گام اول این است که مشکلات استان خوزستان حل شود چراکه تا مشکلات خوزستان حل نشود، انتقال آب به استان‌های دیگر بی‌معناست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس