کد خبر 836044
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شکست تیمش در دربی تهران ابراز تأسف کرد.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس، گفت: متاسفانه موفق نشدیم شادی مدنظرمان را به هواداران هدیه کنیم. می‌دانم برای همه ما چقدر دربی مهم است.

* دربی همین است، با یک اشتباه همه چیز تغییر می‌کند

وی افزود: دربی همین است. یک اشتباه همه چیز را تغییر می‌دهد. به استقلال تبریک می‌گویم. به بازیکنان بابت تلاششان تبریک می‌گویم. شرایط به شکلی بود که در نیمه اول بدترین بازی خود را انجام دادیم و بازی را در کنترل نداشتیم. فشار و خواست برد در دربی تاثیرش را روی تیم گذاشت. در نیمه دوم ما شرایط بهتری داشتیم و مدام موقعیت ایجاد می‌کردیم. طبیعی است که وقتی 20 بازیکن در فضای کوچک حاضر می‌شوند سخت موقعیت ایجاد می‌شود. فکر می‌کنم بیشتر از همه به خاطر هواداران غمگین هستم و نتوانستیم با قهرمانی آنها را شاد کنیم.

* در دربی اولین اشتباه، آخرین اشتباه خواهد شد

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه یک اشتباه در دربی آخرین اشتباه خواهد بود و ارسالهای بازیکنان پرسپولیس امروز همه بی هدف بود، عنوان کرد:‌ بله دقت عمل ما کم بود. همانطور که گفتم به سختی می‌توان موقعیت را گل کرد در شرایطی که 20 بازیکن در یک فضای بسته هستند. در یک فضای کوچک بازیکنان زیادی بودند. متاسفانه ما باختیم. اشتباهی که در نیمه اول داشتیم به قمیت باخت ما تمام شد.

* نیمه اول خیلی زود توپ را از دست می‌دادیم

برانکو در مورد اینکه امروز تغییر بازیکن داد اما تغییر تاکتیکی صورت نگرفت و آیا قبول دارد با اشتباه او بازی واگذار شد، گفت: از انتقاد اصلا ناراحت نمی‌شوم. این حق رسانه‌ای شما هست که بازی را تفسیر کنید و مواضع و نظرات خود را بگویید. مشکل این است که ما در نیمه اول نتوانستیم بازی توام با پاسکاری که مدنظرمان بود را انجام دهیم. خیلی زود توپ را از دست می‌دادیم و تا می‌خواستیم موقعیت بسازیم توپ از دست می‌رفت. با تعویض‌ها سعی کردیم شرایط را درست کنیم و در نیمه دوم توپ دست ما بود. خیلی سخت است که مقابل چنین تیمی موقعیت‌های زیادی درست کنید و گل بزنید.

* متوجه حرف شفر نشدم!

وی در مورد اینکه شفر گفته پرسپولیس دنبال بازی بزن زیرش و دفع توپ بود، اظهار داشت: باید اعتراف کنم که متوجه نظر شفر نشدم. او انتظار داشته گل بیشتری بزند و ما نیمه فعال بازی کنیم. در نیمه اول آنها خوب بودند اما در نیمه دوم ما کاملا مسلط بودیم و فشار می‌آوردیم. در دربی یک اشتباه تاوان سنگینی دارد. آنها از یک اشتباه ما استفاده کردند و برنده شدند.

* گفته بودم استقلال یک تیم عالی است

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش در نیمه اول کمتر از استقلال اما در نیمه دوم بیشتر از استقلال پاس داد و امروز استقلال تیمی متحول شده بود که خیلی پاس می‌داد، گفت: در مصاحبه‌ قبلی خودم گفتم استقلال تیم عالی دارد. اینکه آنها 16 امتیاز عقب تر هستند مسئله فرق دارد. ما در طول فصل ثبات داشتیم و افت بسیار کمی داشتیم. تیمی هستیم که تعداد زیادی ملی پوش دارد. استقلال هم بازیکنان خوبی دارد و مامه هم بازیکن خوبی است. شجاعیان، ابراهیمی و چشمی  و ... هم بسیار خوب است. استقلال به صورت اتفاقی در این رده قرار نگرفته است. دربی یک بازی خاص با روند خاص خودش است. دربی فشار خاص و مضاعفی دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    23 9
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ سورپرایزت منو کشت
  • ششپولیس IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    11 9
    همیشه در برابر سرورات استقلال کبیر و شفر از این سورپریزها داشته باش. خخخخخخخ
  • علی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    10 15
    برانکو حیا کن پرسپولیس رو رها کن
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    3 11
    علی دایی برگرد به تیمت علی دایی برگرد به تیمت برانکو ایوانکو ... به تیمت برانکو ایوانکو ... به تیمت
  • مهدی IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    9 9
    آقای برانکو ببین با لج بازیهات چه بر سر پرسپولیس آوردی؟! چرا مسلمان رو بازی ندادی. یه بازی ساز تو وسط زمین نداشتی. این باخت نوش جون تو آقای برانکو.
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
    0 0
    برانکو با لجبازی گند زدی به پرسپولیس جان مادرت شجاع رو نیمکت نشین کن تو اینهمه هافبک خلاق داری چرا از نعمتی استفاده نمیکنی
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
    3 0
    سورپرایز کن بخندیم
  • علی IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    1 0
    همیشه عادت روزگار این است که شیر وقتی زخمی شود شغال ها به میدان می آیند حتی شغال های زرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس