حاجی بابایی

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: دولت با شفاف کردن منابع یارانه‌ها که 110 هزار میلیارد تومان است، علاوه بر اینکه هیچ پولی را به جایی کمک نمی‌کند، یارانه را هم به همه مردم پرداخت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی‌بابایی بعداز ظهر امروز در شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در استان همدان ضمن ابراز رضایت از گزارش وضعیت نیرو در استان اظهار کرد: در این شورا راهکارهای اجرایی شدن برنامه ششم به خوبی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به همکاری و همراهی خوبی که در بین شرکت‌های آب و برق وجود دارد، امیدواریم در سال 97 بتوانیم بیشترین استفاده را از منابع ملی و استانی داشته باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی امور آب و برق در بخش‌های کشاورزی و صنعت خاطرنشان کرد: الگوی کشت باید هرچه زودتر در استان اجرا شود تا مشکل آب کشاورزان حل شود.

وی با بیان اینکه مشکل انسداد چاه‌ها با ارائه الگوی کشت به کشاورزان برطرف می‌شود، گفت: باید با ارائه راهکارهای مناسب مانع نگرانی کشاورزان برای تأمین آب کشاورزی شد.

بیشتر بخوانید:

درآمدهای هدفمندی یارانه ها به خزانه واریز می شود

حاجی‌بابایی در خصوص مصوبه امسال مجلس در مورد یارانه‌ها نیز گفت: در سال جاری، 13 هزار میلیارد تومان بودجه از محل منابع عمومی مربوط به وزارتخانه و مکان‌های گوناگون بود که دولت نیز مجبور به پرداخت یارانه بود.

وی ادامه داد: دولت با شفاف کردن منابع یارانه‌ها که 110 هزار میلیارد تومان است، علاوه بر اینکه هیچ پولی را به جایی کمک نمی‌کند، یارانه را هم به همه مردم پرداخت خواهد کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس یادآور شد: از محل شفاف‌سازی مبالغ یارانه‌ها، 5 هزار میلیارد تومان برای اشتغال جوانان، 2 هزار میلیارد تومان برای کمک به معلولان در بهزیستی، مقداری برای بیمه قالی‌بافان در کشور، 4 هزار و 400 میلیارد تومان برای بخش سلامت و 7 هزار میلیارد تومان برای کمیته امداد و بهزیستی که مستمری آنها چهاربربار شده در سال 97 پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: این شفافیت‌سازی باعث شد علاوه بر اینکه کسی دیگر نگوید پول برای یارانه‌ها نداریم، بلکه مبلغ آن افزایش یافت تا موارد دیگر نیز از محل آن پوشش داده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس