کد خبر 835794
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
دربی

مدیر منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران گفت: ۴۸ آتش‌نشانان با تجهیزات کامل پیش از شروع شهرآورد ۸۶، با استقرار در ورزشگاه آزادی و اطراف آن اوضاع ایمنی محدوده تحت پوشش خود را کنتزل می‌کنند.

به گزارش مشرق، با توجه به برگزاری هشتاد و ششمین مسابقه فوتبال بین تیمهای پرسپولیس و استقلال در ساعت 15:45 روز پنجشنبه دهم اسفند سال جاری، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همانند بازیهای پیشین، برای تأمین ایمنی تماشاگران تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

به گفته حسین حسین بیگی؛ مدیر منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران، همزمان با برگزاری این مسابقه فوتبال، علاوه بر آماده‌باش ایستگاه 20 آتش‌نشانی مستقر در ورزشگاه آزادی، یک گروه کامل امداد و نجات آتش‌نشانی، 13 دستگاه خودروی عملیاتی منبع‌دار، دو دستگاه خودروی سبک و چهار دستگاه موتورسیکلت در پارکینگها، درهای اصلی ورودی و خروجی، تالار ورودی ورزشگاه آزادی، معابر و بزرگراه‌های اطراف و مسیرهای منتهی به این مجموعه ورزشی، مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: 48 آتش‌نشانان با تجهیزات کامل و کاورهای سازمانی از ساعاتی پیش از شروع بازی، در نقاط تعیین شده مستقر می‌شوند و اوضاع ایمنی محدوده تحت پوشش خود را تا پایان بازی و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن عبور و مرور، کنترل می‌کنند.

مدیر منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: علاوه بر آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی، 10 نفر از مدیران عملیاتی این سازمان با خودروهای خود به صورت گشت‌زنی به بازدید از مکانهای مختلف ورزشگاه و استقرار آتش‌نشانان پرداخته و تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه برعهده دارند.

حسین‌بیگی از تماشاگران خواست مانند همیشه با آتش‌نشانان و نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند، در صورت بروز هر حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله بگیرند و در اسرع وقت با سامانه 125 تماس گرفته یا نیروهای آتش‌نشانی مستقر در ورزشگاه را باخبر سازند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس