کد خبر 835522
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰
دادگاه

پسرجوانی که با وعده ازدواج دختر دانشجو را فریب داده بود به تبعید و شلاق محکوم شد.

به گزارش مشرق، دی‌ماه امسال دختری ۲۱ ساله به نام ندا به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از پسری به نام نیما به اتهام اذیت و آزار شکایت کرد.

او گفت: «مدتی پیش نیما تماس گرفت و گفت شماره‌ام را از روی پاکت نامه‌ای که مقابل خانه‌مان افتاده بود پیدا کرده است. از او خواستم دیگر تماس نگیرد، اما او اصرار داشت با هم صحبت کنیم و ابراز علاقه کرد. قبول کردم و با هم تلفنی رابطه داشتیم تا اینکه روزی با هم قرار گذاشتیم همدیگر را ببینیم. آنجا بود که آشنایی ما بیشتر شد و به هم علاقه‌مند شدیم.‌»

بیشتر بخوانید:

حمله به دادیار اجرای احکام در حین انجام وظیفه +فیلم

دختر دانشجو در ادامه گفت: «مدتی گذشت و او گفت قصد ازدواج دارد به همین دلیل از من خواست تا به خانه‌شان که در شهرک شریعتی بود، بروم تا من را به خانواده‌اش معرفی کند. من که خام حرف‌هایش شده‌بودم دعوتش را قبول کردم و به خانه آنها رفتم. فکر می‌کردم او با خانواده‌اش صحبت کرده و قرار است مرا به آنها معرفی کند، اما اشتباه کرده بودم و او در خانه تنها بود و حال خوبی نداشت. وقتی خواستم خانه را ترک کنم مانع شد و نیما بدون توجه به التماس‌هایم...»

با ثبت توضیحات شاکی، مأموران پلیس نیما را بازداشت کردند. پسر جوان، اما جرمش را انکار کرد، اما بنا به شواهد و قرائن موجود روانه زندان شد و پرونده جهت رسیدگی به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در اولین جلسه رسیدگی به پرونده به ریاست قاضی تولیت پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد. ابتدای جلسه شاکی بعد از قرائت کیفرخواست بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و برای متهم درخواست مجازات کرد. سپس متهم با انکار جرمش در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: «‌ندا دروغ می‌گوید و او به میل خودش به خانه‌ام آمد. آن روز من و ندا در مورد آینده صحبت کردیم و ساعتی بعد از خانه خارج شد. در آن ساعتی که مهمانم بود او را آزار ندادم و دروغ می‌گوید. شاکی وقتی فهمید از ازدواج با او منصرف شده‌ام با ادعای آن حرف‌ها از من شکایت کرده است.» 

در پایان هیئت قضایی بعد از شور با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهم را به ۹۹‌ضربه شلاق و یک‌سال تبعید به منطقه‌ای بد آب و هوا محکوم کرد. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    8 1
    واقعاً مسخره هست. چجوری جرم رو ثابت کردند؟ ؟ از کی تا حالا دختر می ره خونه پسر برای خواستگاری؟
  • SE ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    6 1
    دخترک خالی بسته کسی شماره تلفن کسی را روی نامه نمی نویسد
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
      2 1
      مینویسن.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    7 0
    دخترها معمولا راحت فریب میخورند خیلی راحت . شاید چون یک تخته شون کمه
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    5 1
    خوب چرا باور کرده و رفته خونه پسره. احمق
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
      3 1
      چون دانشجو بوده و دنبال دانش
  • SE ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    5 1
    خودش اشتباه کرده رفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس