کد خبر 835258
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
گتوزو

رییس پیشین روسونری با وجود نتایج خوب میلان با هدایت گتوزو به انتقاد از سبک بازی این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، میلان با آمدن گتوزو به کلی متحول شده و توانست نتایج بسیار خوبی کسب کند. پیروزی در خانه رم، شکست دادن لاتزیو و چند نتیجه‌ خوب دیگر نشان می‌دهد  که میلان با گتوزو روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.

با وجود نتایج خوب میلان با گتوزو، سیلویو برلوسکونی، رییس پیشین میلان به انتقاد از سبک بازی این تیم پرداخت.

او گفت‌: من گتوزو را بسیار دوست دارم و می‌دانم  که او انگیزه زیادی برای موفقیت دارد اما  با سبک بازی تیم او موافق نیستم. چرا میلان در گذشته تیم بسیار موفقی بود؟ من بر این باور هستم که تیم باید با دو مهاجم بازی کند و پشت سر آن‌ها یک بازیکنی مانند کاکا بازی کند.

برلوسکونی ادامه‌ داد: در دوران ریاست من میلان با دو مهاجم بسیار خوب بازی می‌کرد و پشت سر آن‌ها هافبکی تهاجمی مانند کاکا خودنمایی می‌کرد. میلان کنونی هم‌چنین بازیکنانی دارد و باید گتوزو به خوبی از آن‌ها بهره گیرد.

رییس جنجالی پیشین میلان در پایان سخنانش، بیان‌ کرد: در تیم گتوزو بازیکنی بسیار خوب به نام سوسو بازی می‌کند که هر بار صاحب توپ می‌شود این توانایی را دارد که دو سه بازیکن را از پیش رو بردارد اما او در تیم گتوزو در کناره‌ها بازی می‌کند و به نظر من این یک اشتباه بزرگ است. سوسو اگر در پست مهاجم بازی کند گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند. من با سبک بازی تیم گتوزو موافق نیستم.

میلان در ۱۲ بازی اخیر خود ۹ پیروزی و دو تساوی داشته است و همین باعث شده تا رسانه‌های ایتالیایی به ستایش از تیم گتوزو بپردازند. در  این ۱۲ دیدار اخیر میلان با هدایت گتوزو تیم در هشت بازی دروازه‌ خود را بسته نگه داشته و این نشان می‌دهد که در خط دفاعی هم بسیار بهتر از قبل شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس