بوفون

سرمربی موقت تیم ملی ایتالیا به شائبه‌هایی که در خصوص احتمال بازگشت کاپیتان پیشین آتزوری و مهاجم نیس به این تیم وجود دارد، پاسخ داد.

به گزارش مشرق، لوئیجی دی‌بیاجو سرمربی موقت تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌گوید که احتمالاً از جان‌لوئیجی بوفون برای بازی‌های دوستانه پیش روی آتزوری دعوت به عمل خواهد آورد اما او هنوز درباره دعوت از ماریو بالوتلی تصمیم‌گیری نکرده است.

سرمربی تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا که به صورت موقت ارتقای درجه پیدا کرده و هدایت تیم ملی این کشور را در بازی‌های دوستانه ماه آینده برابر تیم‌های ملی آرژانتین و انگلیس برعهده خواهد داشت، در یک نشست خبری گفت: امروز من سرمربی تیم ملی ایتالیا هستم اما شما می‌توانید هرچه می‌خواهید مرا خطاب کنید. اینکه من از الان درباره کارهایی که در چند ماه آینده باید انجام دهم فکر می‌کنم طبیعی است اما به وقتش خواهم گفت که چه کسانی را دعوت می‌کنم. با تعدادی از بازیکنان باسابقه تیم صحبت کرده‌ام چون فهمیدم که بعضی از آنها می‌خواستند تیم را ترک کنند. من با بوفون هم صحبت کردم تا ببینم که آیا او می‌خواهد ادامه دهد یا نه.

دی‌بیاجو ادامه داد: به نظر من درست نیست که بازی برابر سوئد آخرین بازی دوران بازیگری او باشد. به همین دلیل پیشنهاد دادم که او برای یک، دو یا سه بازی دیگر به تیم ملی برگردد. جیجی احتمالاً در ماه مارس در کنار ما خواهد بود. در مورد دیگر بازیکنان اما من جزئیات حرف‌هایم با آنها را نخواهم گفت. من با آنها کلی حرف زدم. آندره‌آ بارتزالی و دانیله دروسی کنار ما نخواهند بود. جورجو کیه‌لینی اما چرا. ما می‌خواهیم تیم‌مان را با اشتیاق از نو بسازیم.

سرمربی موقت تیم ملی ایتالیا تأکید کرد: جیجی و دوناروما و الکس مرت؟ ما تا 20 سال آینده از بابت دروازه‌بان تأمین هستیم ضمن اینکه ماتیا پرین هم هست و زمانی که جیجی متأسفانه به پایان راه برسد، ما برای او جایگزین خواهیم داشت. از نظر دروازه‌بان ما مشکلی نداریم اما حرف من این است که داستان جیجی در تیم ملی نباید با آنچه در بازی برابر سوئد رخ داد به پایان برسد.

ماریو بالوتلی، بازیکنی که از جام جهانی 2014 به بعد دیگر برای تیم ملی ایتالیا بازی نکرده، شخص دیگری بود که درباره بازگشت احتمالی‌اش به آتزوری از کونته سؤال پرسیده شد.

او در این خصوص هم گفت: من به طور مداوم بازی‌های او را دنبال می‌کنم و بر اساس آن ارزیابی‌ نهایی در مورد شایستگی‌اش برای بودن یا نبودن در تیم ملی را انجام می‌دهم. ما در حال حاضر تصمیمی درباره او نگرفته‌ایم. فوتبال ایتالیا در این روزها، واقعاً گرفتار مشکلات بزرگی است و گزینه‌های زیادی وجود ندارد اما ما باید با تفکری درست به دنبال جبران ناکامی عدم صعود به جام جهانی باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس