کد خبر 826251
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
بوفون

کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که در تمام دوران بازیگری‌اش بابت شکست در دو بازی بیش از همه افسوس می‌خورد.

به گزارش مشرق، جان لوئیجی بوفون، سنگربان یوونتوس روز گذشته به مناسبت 40 ساله شدنش مصاحبه‌ای با نشریه «که‌تمپوکه فا» انجام داد و در آن اعتراف کرد که در دوران بازیگری‌اش حسرت شکست در دو بازی او را رها نمی‌کند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا در دوران بازیگری‌اش دیداری بوده که دوست داشته باشد دوباره آن را انجام دهد، گفت: بله، من دوست دارم که امکان داشت فینال سال گذشته لیگ قهرمانان میان یوونتوس و رئال مادرید و فینال ایتالیا - اسپانیا در یورو 2012 تکرار می‌شد چون آنها تنها بازی‌هایی بودند که ما بدون اینکه توانایی‌ها و شخصیت واقعی‌مان را به نمایش بگذاریم، باختیم.

یوونتوس فصل گذشته در فینال لیگ قهرمانان با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد و ایتالیا هم 6 سال پیش در کیف با نتیجه 4 بر صفر مقابل ماتادورها تن به شکست داد.

بوفون در ادامه تأکید کرد که هنوز تصمیمی در خصوص اینکه آیا فصل جاری آخرین فصل دوران بازیگری‌اش خواهد بود یا نه اتخاذ نکرده است.

او گفت: آینده خودم را هم در فوتبال می‌بینم چون این روزها فوتبال تمام زندگی من است. فکر نمی‌کنم که الان بتوانم بگویم که در آینده آیا مربی خواهم شد یا یک مدیر یا ... چون وقتی دست از بازی بکشم می‌خواهم پنج شش ماه استراحت و ذهنم را آزاد کنم. فعلاً اینکه می‌خواهم در آینده چه فعالیتی داشته باشم، کم‌اهمیت‌ترین دغدغه من است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس