کد خبر 834960
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
گرشاسبی

گرشاسبی در واکنش به کری زمانی گفت: من این مسائل را نشنیدم اما اگر به اعداد و ارقام جدول نگاه بیندازند این مسائل حل می‌شود و انگار این موضوع را فراموش کرده‌اند، باید جدول و فاصله‌ها را ببینند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه جلسه هم‌اندیشی رسانه و دربی 86 عنوان کرد: ما همه جا را قرمز می‌بینیم،‌خون شما هم قرمز است این موضوعات در جای خود و باید بگویم ما در زمین رقیب و بیرون از زمین رفیق هستیم. همه این برنامه‌ریزی‌ها برای شاد کردن هواداران است. مدیران استقلال هم همین برنامه را دارند به دنبال فرهنگ‌سازی قوی‌تر هستیم، هواداران نشان دادند طر‌ح‌های خوبی دارند و ابداعات خوبی انجام می‌دهند. در این دربی مهمان ویژه داریم که بالاترین مقام اجرایی فوتبال در دنیا است. برایمان پرسپولیس اهمیت زیادی دارد. باید نشان دهیم پرهوادارترین باشگاه آسیا هستیم و با این محرومیت‌هایی که اعمال شده مورد ظلم واقع شدیم. با توجه به قانون فیفا و AFC مسابقات باید رفت و برگشت باشد اما این حق از ما گرفته شده و باید با تیم‌های عربستانی در خارج از خانه بازی کنیم که در آن شهرها هم بیشتر گرایش به تیم‌های رقیب ما است. یکی از مشکلاتی که باعث شده از رسیدن به قهرمانی فاصله بگیریم همین مسائل است. مسئولان فدراسیون هم باید تلاش کنند تا از این فرصت حضور اینفانتینیو نشان دهیم ایران امن‌ترین کشور است و به ناحق ما را مورد هجمه قرار داده‌اند. به دنبال استفاده از این فرصت هستیم. 

وی در مورد اینکه بحث غرامت باشگاه‌های ایرانی برای بازی در کشور ثالث به کجا انجامید عنوان کرد: ما در این چند روز روی این مساله کار کردیم و جلساتی در این رابطه داشته‌ایم حساسیت‌ها را بیان کردیم، ما نمی‌توانیم مستقیم مکاتبه کنیم، باید با فدراسیون مکاتبه داشته باشیم و فدراسیون هم این مسائل را پیگیری کند. با حضور اینفانتینو باید سنگ تمام گذاشت و این مساله را جا بیندازیم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با کری‌خوانی‌های حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: من این مسائل را نشنیدم اما  اگر به اعداد و ارقام جدول نگاه بیندازند این مسائل حل می‌شود و انگار این موضوع را فراموش کرده‌اند، باید جدول و فاصله‌ها را ببینند. به دنبال ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه هستیم. همه بازیکنان عهد بستند تا نمایش خوبی در این بازی داشته باشند. 

وی درمورد احتمال قهرمانی پرسپولیس به برگزاری جشن قهرمانی عنوان کرد: فاصله ما با حریفان زیاد است و آنها به ما نمی‌رسند در رده دوم جدول 7-6 تیم در حال تلاش و رقابت هستند ، وظیفه داریم به قوانین فوتبال و سازمان لیگ احترام بگذاریم. در آخرین بازی جام قهرمانی را بالای سر می‌بریم اما در این دربی اگر برنده شویم هواداران خودجوش به شادی می‌پردازند ولی رسمیت اصلی جشن قهرمانی در بازی پایانی است و بعد از آن هم خودمان یک برنامه ویژه جشن قهرمانی پرسپولیس را برگزار خواهیم کرد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با مطرح شدن عدم رسیدن پول انتقال مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس گفت: ما این پول را دریافت کردیم و بدهی‌هایمان را هم دادیم، پول را گرفتیم و هزینه هم شده است، ما طلبکاران زیادی داریم به محض اینکه اعلام می‌شود یک ریال به حساب باشگاه آمده به ما مراجعه می‌کنند. بازی دربی را در پیش داریم و چند روز بعد باید با الوصل امارات بازی کنیم. باید در فروردین‌ماه در امارات بازی کنیم همه این مسائل هزینه‌های سنگینی دارد. اگر این مسائل مطرح نمی‌شود به خاطر همین موضوعات پیش رو است. چون برخی مطلب را جور دیگری انعکاس می‌دهند گفتیم این مساله را بیان کنیم  تا از این اتفاق جلوگیری شود. 

وی درمورد بحث تبلیغات محیطی عنوان کرد: بخش مالی باشگاه به دنبال رصد این مساله هست، آسیب‌هایی که اسپانسرهای قبلی وارد کردند و مبلغ تعهد را پایین آوردند معادلات بر هم زد. به دنبال این هستیم که ببینیم وضعیت به چه شکلی است و چقدر طلب داریم و پولی که باید به ما تعلق بگیرد چقدر است هنوز در این مورد به جمع‌بندی نرسیدیم. 

وی در ادامه یادآور شد: خیلی از مشکلات ما در خارج از کشور با تعامل و ارتباطی که وجود داشته برطرف شده است خیلی از ایرانی‌ها در خارج از کشور با نفوذشان به طور مثال در امر تهیه زمین تمرین کمک کرده‌اند. در سفری که اخیرا داشتیم 70 درصد تخفیف گرفتیم ایرانی‌ها متعهد و باشعوری داریم که در این راستا همواره کنار هموطنان خود هستند. 

گرشاسبی بار دیگر با اشاره به دربی 86 عنوان کرد: هدف ما انجام بازی خوب و هوادارپسند است، قرار است هواداران در صورت قهرمانی به صورت خودجوش جشن بگیرند، جشن اصلی در پایان فصل است و آنجا کاپ را بالای سر می‌بریم. 

وی در مورد اینکه آیا حضور رئیس فیفا می‌تواند تاثیری در نتیجه بازی بگذارد گفت: آیا منظور شما این است که اینفانتینو پرسپولیسی است (باخنده) شرف‌مان در مستطیل سبز را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنیم در چند سال اخیر دیدید دربی چقدر زیبا و پرگل بوده و در این مسابقه هم یک بازی پرجنب‌وجوش را به نمایش می‌گذاریم. 

گرشاسبی درمورد نیمکت‌نشینی ستاره‌های پرسپولیس عنوان کرد: مشکلی نیست کادر فنی تصمیم می‌گیرد و ما هم در قالب مدیریت سوال می‌کنیم اما تصمیم نهایی با کادر فنی است. اگر ما بخواهیم در مسائل فنی و اجرایی دخالتی کنیم این مساله مطرح می‌شود چنین موضوعاتی در پرسپولیس نداریم و کاملا هماهنگ هستیم دخالتی در تصمیمات کادر فنی و کمیته فنی نمی‌کنیم تصمیم برانکو و دستیارانش در ترکیب موثر است و تیم هم تا به امروز نتیجه گرفته است. ما به دنبال بازی خوب و کسب نتیجه هستیم. 

وی درمورد موضوع تمدید قرارداد بازیکنان عنوان کرد: قرارداد 6 بازیکن باقی مانده که تا به الان هم فرصتی نداشتیم. به دنبال تمدید قرارداد این نفرات هم هستیم. 

گرشاسبی درمورد پیشنهادات خارجی بازیکنان تیمش تصریح کرد: خیر، کسی جدا نمی‌شود و این نفرات هم ان‌شاءالله در کنار ما می‌مانند. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد پیش‌بینی زمانی مبنی بر برد 4 گله استقلال، تصریح کرد: آرزو بر جوانان عیب نیست.

خبرنگاری گفت زمانی جوان نیست که گرشاسبی در پاسخ اعلام کرد: زمانی هم جوان است و برد 4 گله را دوست داشته اما باید نگاهی به جدول و فاصله امتیازات کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    1 0
    این زمانی همونی بود که یک ماه پیش گفته بود پیش از دربی به پرسپولیس می رسیم از نظر امتیازی و ازش رد می کنیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس