کد خبر 834953
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به نتایج اخیر شرایط روحی استقلال بهتر از پرسپولیس است.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در جلسه هم‌اندیشی رسانه و دربی 86 گفت: دربی همیشه دارای هیجان است و بازی بسیار خوبی است. الحمدولله شرایط تیم ما هم خوب است، الهلال را شکست دادیم و امیدوارم العین را هم شکست دهیم. در مسابقه آخر با وجود نداشتن ۳۰ درصد تیم عملکرد مناسبی داشتیم. زدن ۴ گل به فولاد در خوزستان بسیار سخت است شرایط روحی و روانی استقلال از پرسپولیس بهتر است، آنها در آسیا نتیجه نگرفته‌اند، البته دربی شرایط خاص خودش را دارد انشاالله که این بازی را می‌بریم.

وی در مورد اینکه اول فصل در استقلال بود و شرایط نسبت به اول فصل چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: استقلال تغییر کرده است، تغییرات زیاد بوده است دلیل اصلی هم این اسن که تمام نفرات در اختیار تیم هستند در ۶-۷ بازی اول هیچوقت تیم کامل را در اختیار نداشتیم و همیشه ۵-۶ نفر گرفتار مصدومیت بودند. یکسری مسائل جانبی هم بوده که بارها در مورد آن صحبت شده و دلیلی نمی‌بینم که بخواهم در این مورد صحبت کنم، از خوب بازی کردن و خوب نتیجه گرفتن استقلال خوشحال هستیم.

وی در مورد حضور شفر در استقلال عنوان کرد: حضور این مربی تأثیرگذار بوده است  شاید هم اگر گروه قبلی می‌ماندند با رسیدن همه بازیکنان مثل امید ابراهیمی، محسن کریمی، فرشیدهای استقلال، پادووانی و ... می‌رسیدند وضعیت حتی بهتر هم می‌شد.

پیشکسوت استقلال در مورد اتفاق بدی که برای پادوانی به وجود آمد، تصریح کرد: متاسفانه اتفاق بدی بود، در سال‌هایی که من در فوتبال بودم بازیکن خارجی به این شخصیت، سالمی و بی‌حاشیه بودن ندیده بودم، برای او آرزوی سلامتی می‌کنم، به طور مرتب با پزشک در ارتباط هستم و حال او را می‌پرسم. خداراشکر دست و پایش تکان خورده است.

فریبا در مورد نتیجه دربی اظهارداشت: کری خوانی برای مردم جالب است ولی برای ما چندان جالب نیست. نتیجه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما امیدوارم استقلال برنده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    7 8
    فقط منصوریان، حمایت تا قیامت.
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    4 4
    شتر در خواب بیند پنبه دانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس