سردار جزایری

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: آینده از آنِ مقاومت اسلامی نُجَباء و نُجَباءها است، چراکه آمریکا رو به افول و سقوط بوده و قدرت صهیونیست‌ها به‌سرعت درحال اضمحلال است.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به لایحه تحریمی کنگره ایالات متحده آمریکا علیه جنبش النُجَباء، با بیان اینکه بدون تردید فشار و تحریم تأثیرگذار است، تصریح کرد: تحریم ممکن است حتی یک انقلاب، یک نظام، یک نهضت، یک کشور و یا یک جامعه را دچار بحران شدید یا انحراف کند؛ اما در مقابل، راه‌ها و روش‌هایی هست که می‌شود در تحریم زندگی کرد و موفق نیز بود.

جزایری در همین رابطه به خصومت‌ورزی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین فشارها و تحریم‌ها طی دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، بر نیروهای مسلح ایران وارد شد و اگر این فشارها و تحریم‌ها نبود، حتماً وضعیت خوب دفاعی کشور ما در این حد و اندازه نبود.

مقاومت؛ خار چشم آمریکا و اسرائیل

وی مخالفت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با هر گروه مقاومت از جمله النُجَباء را امری بدیهی دانست و تأکید کرد: هر گروه و نهضتی که در منطقه شکل بگیرد، خار چشم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تحریم اقدامی از روی قدرت نیست، بلکه واکنش در برابر یک قدرت جدید است، خاطرنشان کرد: مقاومت منطقه امروز یاد گرفته که از تحریم‌ها و فشارها، اقدامات نظامی، اقدامات سیاسی، نفوذ و جاسوسی با موفقیت عبور کند.

جزایری، تحریم را یکی از راه‌های مخالفت توصیف کرد و گفت: اگر گروه‌های مقاومت نبودند، رژیم صهیونیستی منطقه را برای پیاده‌سازی اهداف خود شخم می‌زد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سردارجزایری به شایعه مذاکرات موشکی

وی همچنین درمورد ناکامی نقشه های واشنگتن طی نیم قرن اخیر اظهار داشت: آمریکایی‌ها در ۴۰ سال اخیر، هرکاری در منطقه کردند، با شکست مواجه شدند و نقش‌آفرینی نیروهای مقاومت از تحقق برنامه‌های آن‌ها جلوگیری کرد.

یکی از اتهامات لایحه تحریمی، برای اثبات دشمنی آمریکا با نُجَباء کافی است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مفاد لایحه تحریمی کنگره آمریکا ضد مقاومت اسلامی النُجَباء، ابراز کرد: یکی از مصادیق و اتهاماتی که برای النُجَباء در لایحه تحریمی آمده، کافی است برای اینکه آمریکایی‌ها به‌شدت با این جنبش دشمنی داشته باشند.

جزایری ضمن یادآوری این تجربه که دشمن در هجوم به جمهوری اسلامی بیش از همه بر دو عنصر ولایت‌فقیه و سپاه پاسداران و بسیج به‌عنوان نقاط قوت اساسی ایران متمرکز شده است، گفت: در حال حاضر حشد الشعبی عراق یک پدیده جدید و کاملاً مؤثر است که در جنگ تحمیلی تروریست‌ها ــ به نیابت از آمریکا و ارتجاع عربی ــ علیه کشور عزیز عراق، وارد شد و نشان داد که اگر این بسیج مردمی پرتوان باقی بماند، هیچ قدرتی نمی‌تواند علیه عراق وارد معرکه شود.

اگر نُجَباء قوی نبود، تحریم نمی‌شد

وی با تصریح بر این واقعیت که مقاومت اسلامی النُجَباء اگر تحت فشار قرار نگیرد جای تعجب است، اضافه کرد: اگر النُجَباء نقطه قوتی نداشت، تحت تحریم قرار نمی‌گرفت و آمریکایی‌ها طبعا با نقاط ضعف کاری ندارند. باید با نُجَباء و نُجَباءها برخورد کنند تا شاید بتوانند مانع رشد و پویایی این‌گونه گروه‌ها و جریانات شوند.

آینده از آنِ نُجَباء است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنین آینده عراق و منطقه را سخت نیازمند نیروهای مقاومت دانست و به گروه‌هایی مانند النُجَباء و امثال آن توصیه کرد که علاوه بر استحکام در باورها و اصول و ارزش‌ها، به‌طور ویژه مراقب نفوذ دشمن به انحاء مختلف باشند.

جزایری در پایان خاطرنشان کرد: آینده از آنِ مقاومت اسلامی نُجَباء و نُجَباءها است، چراکه آمریکا رو به افول و سقوط بوده و قدرت صهیونیست‌ها به‌سرعت درحال اضمحلال است. بنابراین آینده این منطقه متعلق به ماست و حتما ما باید آن را بسازیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    8 0
    زنده باد نُجَباء
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    7 0
    زنده باد مردم نجیب ایران
  • سیدتقی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    1 0
    آفرین به سپاه. سلامتی سپاهیان غیور اسلام صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس