کد خبر 834820
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰
سردار اشتری

فرمانده ناجا با اشاره به ماجرای گلستان هفتم پاسداران از اقدامات برخی عوامل داخلی و خارجی در حاشیه این ناآرامی‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری با اشاره به شهادت سه مامور پلیس و یکی از نیروهای بسیج در غائله گلستان هفتم پاسداران اظهار کرد: شهادت این عزیزان را به پیشگاه مردم، مقام معظم رهبری و خانواده این شهدا تسلیت میگویم و از اقشار مختلف که در طی این مدت با ما همدردی کردند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید:

آخرین جزئیات از پرونده اغتشاشگران پاسداران از زبان رئیس پلیس

ماله‌کشی اصلاح‌طلبان بر جنایت دراویش


رئیس پلیس کشور با اشاره به تجمع غیرقانونی دراویش در خیابان پاسداران تهران و اقدام مشترک نیروهای انتظامی و بسیج در مقابل این افراد در پاسخ به سوالی درباره مواجهه پلیس و جمهوری اسلامی با این فرقه گفت: هر فرد یا گروهی که به قانون احترام گذاشته و در چهارچوب قوانین کشور حرکت کند مورد احترام ما بوده و مبنای عمل پلیس، «قانون» است و این برای همه افراد، دسته ها و گروه ها مشترک است.


وی در خصوص ریشه‌های اتفاقی که در غائله گلستان هفتم پاسداران رخ داد نیز افزود: یک سری از عوامل داخلی و خارجی این افراد را حمایت و هدایت می کردند تا این اتفاقات دامن زده شود که خوشبختانه با تلاش و درایت نیروهای انتظامی و بسیج این ماجرا خاتمه یافت.


اشتری تاکید کرد: شکی نیست که جریاناتی در داخل و خارج به دنبال نا امن کردن کشورمان هستند ولی ما اجازه چنین اقداماتی را به آنها نخواهیم داد.


فرمانده ناجا در پایان از دستگاه قضایی خواست تا هرچه سریعتر عوامل شهادت 4 شهیدی که در این ماجرا به شهادت رسیدند را قاطعانه محاکمه کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    41 10
    اصلاحطلبان حامیان قمه کشان خیابانی ، اصلاحطلبان طرفداران سینه چاک جاسوسان
  • جولیانو IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    10 2
    داریم به برخورد نزدیک از نوع سوم آن با اصلاح طلبان، بهایی ها، سلطنت طلبها و پادوهای آمریکا نزدیک می شویم. این مسئله اجتناب ناپذیر است. چون پروژه آمریکایی - صهیونیستی آخرش، اقدام مسلحانه است. راهی جز شورش مسلحانه ندارند. وقتش برسه، به یکنفر از آنها رحم نمی شود. امید آمریکا را به نا امیدی تبدیل خواهیم کرد.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    8 13
    بی خودی به خودتان فشار نیاورید هیچکس حرف شما را باور نمی کند تا یکی عطسه کرد می چسبانید به خارج
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
      3 1
      مثل اون جاسوسها که بیگناه! دستگیر شدند
    • IT ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
      4 1
      در ه ر صورت ما اماده مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی هستیم چه داخلی چه خارجی شما هم فشار نیار به خودت
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    11 2
    هرچی آشوب و وطن فروشی و جاسوسی در این کشور مظلوم رخ میدهد از گور فرقه ضاله اصلاح طلبی است نمیدانم تا به کی باید هزینه سکوت در برابر این شازده های پس ازانقلاب را بپردازیم و این موجودات سرتاپا عاشق شهرت و ثروت(اصلاح طلبان) را بپردازیم
  • فرهاد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    7 1
    پلیس بایدباقاطعیت واقتدار تمام بااغتشاشگران واخلال گران نظم وامنیت جامعه برخوردنموده وهچگونه مماشاتی دراین زمینه قابل توجیه نیست،هیچ لزومی نداره که دراین زمینه پلس موردبازخواست قراربگیره
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    11 1
    باید اول از همه از اصلاح طلبان مزدور شروع کرد و با قاطعیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس