کد خبر 834669
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
استقلال

استقلال تهران با کسب پیروزی برابر فولاد خوزستان به مرز ۲۵۰ برد در تاریخ لیگ برتر دست یافت.

به گزارش مشرق، استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر موفق شد با شکست فولاد خوزستان، تعداد پیروزی های خود در این فصل را عدد ۱۰ برساند. دهمین برد آبی پوشان در فصل جاری در واقع دویست و پنجاهمین پیروزی آنها در تاریخ رقابت های لیگ برتر بود که با برد پرگل خارج از خانه برابر فولاد خوزستان به دست آمد.

هفته ۲۸ از چهارمین دوره لیگ برتر استقلال با هدایت امیر قلعه نویی موفق به شکست یک بر صفر شموشک نوشهر شد؛ با این برد استقلال به مرز ۵۰ پیروزی در لیگ برتر رسید.

هفته شانزدهم لیگ برتر هشتم، استقلال با مربیگری قلعه نویی به عنوان اولین تیمی لقب گرفت که در تاریخ این رقابتها ۱۰۰ پیروزی کسب کرد. در این بازی استقلال ۲ بر صفر سایپا را مغلوب کرد.

یکصد و پنجاهمین برد در تاریخ لیگ برتر، برای آبی پوشان بسیار لذت بخش بود؛ استقلال در هفته هفتم لیگ برتر یازدهم، با هدایت پرویز مظلومی موفق شد پرسپولیس را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر، استقلال در هفته دوم با شکست استقلال خوزستان، تعداد بردهای خود در این رقابتها را به عدد ۲۰۰ رساند. شاگردان قلعه نویی این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

هفته ماقبل دربی لیگ برتر هفدهم، استقلال در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت. در هفته ۲۴ این رقابتها استقلال توانست در یک بازی پرگل تیم فولاد خوزستان را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد تا شاگردان وینفرد شفر دویست و پنجاهمین برد خود در تاریخ لیگ برتر را جشن بگیرند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • موسوی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    31 21
    ماشالله به تیم پر افتخار خودم. هیچ تیمی به گرد پایت نمیرسد استقلال قهرمان. پیش بسوی دویست و پنجاه و یکمین برد با برد دربی ان شالله.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    14 0
    خدایا تمامی مفت خوران بیت المال را نیست و نابود بفرما
  • ارش IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    6 2
    کاپ هم میدن برای این ؟ تمام ادوار شامل کل لیگ ها میشه من جمله اسطوره هامون پروین حجازی و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس