کد خبر 834603
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
شفر محسن کریمی

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:اتفاقی که برای پادووانی افتاد باعث شد تا رختکن ما با وجود اینکه تیم برده بود جو همیشگی را نداشته باشد.

به گزارش مشرق، محسن کریمی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال بعد از بازی با فولاد خوزستان و همچنین دیدار دربی 86 صحبت‌های زیر را انجام داد: 

ظاهراً بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت آرام آرام به ترکیب اصلی برمی‌گردی. 

خوشبختانه بعد از اینکه کارهای درمانی را انجام دادم این روزها در کنار تیم هستم و علاوه بر تمرینات گروهی تمرینات جداگانه هم دارم و وزنه می‌زنم و در بازی با الهلال دقایقی به میدان رفتم و در بازی دیروز هم به صورت ثابت بازی کردم. 

ظاهرا این مصدومیت اتفاقی رخ داده و ربطی به آسیب‌دیدگی‌های قبل نداشت. 

دقیقاً؛ من از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شدم و آن زمان که با این مصدومیت روبرو شدم مرتب درگیر امتحان‌هایم بودم و به شمال سفر می‌کردم، یک هفته‌ای در تمرینات حضور نداشتم و مجبور بودم که در جلسات امتحانی حاضر باشم. 

رشته تحصیلی‌ات چیست؟ 

زبان ادبیات فارسی می‌خوانم و در دانشگاه پیام نور ساری ثبت نام کردم. 

بگذریم. ظاهرا شرایط استقلال به طور کل نسبت به نیم فصل اول عوض شده و تیمی متفاوت را می‌بینیم. 

طبیعتا شرایط بهتر شده و عملکرد تیم این موضوع را نشان می‌دهد، همه چیز خوب بود و از لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط بودیم اما متاسفانه اتفاقی که برای پادووانی افتاد روحیه تیمی ما را کمی به هم ریخت، ما نگران شرایط پادووانی هستیم. 

ظاهرا دیشب بعد از مصدومیت وی بازیکنان خیلی ناراحت بودند. 

بازی که تمام شد با وجود اینکه برده بودیم رختکن ما،‌رختکن همیشگی نبود و جو وحشتناکی روی تیم ایجاد شده بود. باور کنید بازیکنان به هیچ چیزی فکر نمی‌کردند جز پادووانی و الان هم همه بازیکنان تیم فقط به فکر این هستند که خبرهای خوب از درمان این بازیکن بشنوند به هر حال پادووانی هم تیمی ما است و چند سال است کنار هم کار می‌کنیم و هر روز در تمرین،‌مسافرت‌ها و بازی‌ها یکدیگر را می‌بینیم و با هم ارتباط داریم، طبیعی است که وقتی اتفاقی برای هم تیمی ما بیفتد ناراحت شویم. 

این اتفاق که روی روحیه شما در دربی تاثیر ندارد؟ 

طبیعتا تاثیر دارد، ولی ما نسبت به مردم هم احساس مسئولیت می‌کنیم و می‌دانیم که میلیون‌ها نفر با برد استقلال خوشحال می‌شوند همین موضوع کار ما را سخت می‌کند، من فکر می‌کنم بازی جذابی را شاهد خواهیم بود و تصورم این است که می‌توانیم ببریم آن هم با یک نتیجه خوب. 

اینقدر مطمئن هستید؟ 

ما تمام تلاشمان را می‌کنیم بقیه‌اش دست خدا است، مطمئن باشید ما بخاطر پادووانی بازی می‌کنیم تا بتوانیم او را خوشحال کنیم. 

قولی به تماشاگران نمی‌دهی؟ 

من زیاد اهل قول دادن نیستم ولی سعی می‌کنیم طوری بازی کنیم که نتیجه با برد استقلال همراه شود. 

صبحت پایانی؟

فقط از هواداران استقلال می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و تیم را هدایت کنند و مطمئن باشند با حمایت آنها روحیه و انرژی مضاعف خواهیم گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس