کد خبر 834583
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
پوتین مراسم رسمی به مناسبت روز «دفاع از میهن»

رئیس جمهوری روسیه در اظهاراتی از نظامیان این کشور که در جنگ سوریه شرکت دارند تمجید کرد.

به گزارش مشرق، «ولادیمیر پوتین» در سخنانی گفت: نیروهای مسلح روسی که به ارتش سوریه در نابودی بزرگترین و مجهزترین گروه تروریستی کمک کرده‌اند، مدافعان واقعی میهن بوده و همگی قهرمان هستند.

رئیس جمهوری روسیه در پایان مراسم ویژه اعطای جوایز دولتی در کاخ کرملین، اعلام کرد که توسعه نیروهای مسلح روسیه شرایط را برای توسعه کل کشور و برقراری روابط با ثبات با سایر کشورهای جهان فراهم کرده است.  

پوتین گفت: «زمانی که ارتش، ناوگان دریایی، نیروهای مسلح و کل ساختار نظامی کشور خودکفا، قدرتمند و توسعه یافته باشند، در آن صورت شرایط برای توسعه صلح آمیز و مترقی روسیه هموار می شود و در آن صورت روابط با ثباتی در عرصه بین‌المللی بوجود خواهد آمد. همواره چنین بوده و خواهد بود. در صورت تضعیف نیروهای مسلح، مشکلات و تهدیداتی پدید خواهد آمد که حتی نمی توان تصور آن را کرد.»

رئیس جمهوری روسیه یادآور شد، طی سال‌های گذشته نیروهای مسلح کشور به گونه‌ای توسعه پیدا کرده‌اند که دقیقا مورد نیاز روسیه بوده و اکنون نیروهای مسلح بطور موثر از فناوری‌های جدید و منحصر به فردی استفاده می کنند که وظایف دشواری مانند جنگ علیه تروریسم در خاک سوریه را با موفقیت انجام داده‌اند.

وی افزود: «نسل جدید مدافعین میهن به شایستگی در حال انجام وظیفه خود در قبال کشور و مردم هستند و وظیفه سنگینی در این زمینه برعهده دارند و برخورداری از تجهیزات و فناوری‌های مدرن به آنها در این راه کمک می‌کند.»   

ولادیمیر پوتین تاکید کرد که نیروهای مسلح روسیه آمادگی و شجاعت و حرفه‌ای بودن خود را در جریان عملیات نظامی در سوریه به خوبی نشان داده و به ارتش سوریه کمک کردند تا به خوبی تجهیز نظامی شده و بزرگترین گروه تروریستی در جهان، یعنی داعش را شکست دهند. و تمامی افرادی که در این عملیات دشوار شرکت داشته و در شرایط جنگی واقعی مهارت‌های نظامی خود را نشان داده‌اند، قهرمان و مدافعان شجاع میهن هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس