کد خبر 833640
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵
شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال پیروزی مقابل الهلال عربستان را به هواداران تیمش تقدیم کرد.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر در خصوص دیدار تیمش مقابل الریان قطر و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الریان بازی اول ما در لیگ قهرمانان بود و بازیکنان ما کمی به دلیل اولین بازی عصبی و نگران بودند. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم و دیدید که با تغییر سیستم به 2-4-4 بازی را عوض کردیم و توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.

وی افزود: با یک اعتماد به نفس خوب به عمان رفتیم تا برابر الهلال قرار بگیریم. ما در این چند روزی که در عمان بودیم، تمرینات آماده‌سازی خوبی داشتیم. بازی‌های الهلال را تماشا کردیم و در جلسات آنالیز به بازیکنان توضیح دادیم چه کاری انجام دهند. تمرینات خوبی را سپری کردیم تا با آمادگی کامل به میدان برویم.

سرمربی استقلال درباره تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرد، گفت: به خاطر مصدومیت امید نورافکن و پژمان منتظری تغییراتی داشتیم. همچنین یک دروازه‌بان با تجربه را درون دروازه قرار دادیم تا بازیکنان را از آنجا رهبری کند. از شخصیت بزرگ استقلال و نمایش تیم بسیار راضی هستم. این پیروزی به خاطر تاکتیک بهتر و کار گروهی و شخصیت بالاتری بود که در زمین داشتیم. از همه مربیان و همکارانم و کار آنالیزی که انجام شد، تشکر می‌کنم. این یک هدیه بود برای افرادی که نتوانستند بازی را از نزدیک ببینند و اگر این بازی در تهران برگزار می شد، ما 80 هزار تماشاگر داشتیم. این یک هدیه بود به هواداران مهربان و خوبی که در ایران داریم.

شفر تصریح کرد: فردا تمرین ریکاوری برای بازیکنانی که به میدان رفتند، در نظر داریم. دو بازی سخت در هفته آینده برابر فولاد و پرسپولیس در پیش خواهیم داش. همینطور ما باید روی دو بازی آینده در لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنیم تا یک موفقیت در این مسابقات داشته باشیم. از همه کسانی که با ما در قطر و عمان بودند و تلاش کردند نیز، تشکر می‌کنم. به هواداران نیز درود می‌فرستم.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    5 1
    درسته من پرسپولیسی هستم ولی دم استقلالیا گرم که حال عربای بی فرهنگ رو گرفتن همه تیمها در بازیهای بین المللی حکم تیم ملی را دارن والسلام
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    0 0
    احسنت درسته همه تیمها حکم تیم ملی رو دارنان شاءالله همه تیم ها موفق باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس