کد خبر 833602
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
وزیر کشور

وزیر کشور با اشاره به حوادث اخیر منطقه پاسداران تهران گفت: با مخلان امنیت قاطعانه برخورد شده و هیچ گفت‌وگویی نیز با اغتشاشگران نمی‌شود.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با ابراز تسلیت به خانواده شهدای نیروی انتظامی و بسیج در حوادث خیابان پاسداران تهران اظهار داشت: با مخلان امنیت قاطعانه برخورد می‌شود و هیچ گفت‌وگویی نیز با اغتشاشگران نمی‌شود.

وی گفت:‌ برخورد همراه با خویشتنداری نیروهای انتظامی با اغتشاشگران به‌مفهوم انفعال نهادهای امنیتی در قبال آنان نیست.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت آشوب‌گران دستگیر شده خیابان پاسداران

بی‌بی‌سی فارسی جای شهید و جلاد آشوب خیابان پاسداران را عوض کرد + عکس

وزیر کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی کشور در عین رعایت خویشتنداری زمانی که اراده کردند موضوع در مدت 15 دقیقه جمع شد.

رحمانی فضلی خواستار حمایت از مجریان برقراری امنیت شد و اضافه کرد: با کسانی که در این موضوع موجب رعب و وحشت مردم شدند و اقدامات خلاف قانون مرتکب شدند، گذشت نمی‌شود و از قوه قضائیه این انتظار وجود دارد که متخلفین را به مجازات برساند.

وزیر کشور اعضای جامعه دراویش کشور را افرادی منطقی توصیف و تأکید کرد:‌ قطعاً تخلف عده‌ای معدود از این جامعه را نباید به حساب کل جامعه دراویش دانست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    4 0
    خسته نباشيد!
  • رسول ترک IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    8 0
    دیدی با پلیس چیکار کردی مؤمن دیدی چجوری جوانان مردم پرپر شدن
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    6 0
    جناب آقاي وزير : اين حرف زماني قابليت پذيرش دارد كه به قول شما سردمدار با منطق جامعه دراويش كشور! از اين آشوبگران اعلام برائت نمايد و آنان را محكوم كند.
  • احسان IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    4 0
    این دفعه دوم بود اگر این بار باهاشون محکم برخورد نشه مطمئن باشید جریح تر و پررو تر میشن و دفعه بعدی بسیار بدتر از اینی که پیش آمد پیش خواهد آمد
  • سحر IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    2 0
    به نظرمن تا دیر نشده این تلگرام بی خاصیت را فیلتر کنید.دوسال پیش که تلگرام کوفتی نبود کجا اینهمه معضل پیش می اومد.تا یک جایی یک اعتراضی میشه در طرفه العینی یک مشت داعشی فورا میان وسط جماعت....مردم احساساتشون رو از دست دادن والله تو مجلس ختم هم که میری صاحب عزا هم دست به گوشیه!!!اینهمه وحشی گری و قصی القلبی کی تو ایران بود؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس