کد خبر 833158
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
مهدی محمدی نمایه

مسئله امروز این است که کسانی اراده کرده اند به هر روش ممکن به جان مردم بیفتند و آرامش را از "ایران آرام" بگیرند.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

مسئله اصلی در ناآرامی های دیشب تهران دروایش نیستند. این یک آدرس غلط است. اساسا دروایش هر گز در ایران یک "مسئله" نبوده اند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ سلاح عجیب یکی از دراویش اغتشاشگر!

عکس/ محمد علی بایرامی که توسط دراویش آشوبگر شهید شد

مسئله از یک سو اراده واضح و رصد شده ضد انقلاب بویژه منافقین است برای "ایجاد خشونت پی در پی و مزمن" در کشور و حرکت به سمت پروژه "تخریب ایران"؛ و از سوی دیگر، پروژه یک جریان سیاسی کاملا شناخته شده در کشور که خشونت را فرصتی برای باج خواهی از کشور و مردم می داند.

دیشب تا سرحدممکن با داعشی های خیابان پاسداران مدارا شد. برای اثبات مدارا و احتیاط نظام همین بس که حالا که غائله ختم شده حافظان امنیت حداقل 4 شهید داده اند اما از مهاجمان حتی یک نفر کشته نشده. اما واقعیت این است که این مدارا دیگر به سقف خود رسیده است. ما اکنون با مردمی مواجه نیستیم که فریاد بیکاری و نداری سرداده باشند. آن مردم را، هر چه هم بگویند، باید احترام کرد.

مسئله امروز این است که کسانی اراده کرده اند به هر روش ممکن به جان مردم بیفتند و آرامش را از "ایران آرام" بگیرند. اینجا جای مماشات نیست. زیبنده کشوری که خاورمیانه را امن کرده این نیست که قمه کش ها وسط خیابان پایتخت، جولان بدهند.

نهادی که در کشور مسئول و متولی پرونده منافقین است باید رویه فعلی خود را به طور اساسی تغییر بدهد. با سیاسیونی هم که تا خشونتی آغاز می شود جانب خشونت طلبان را می گیرند و اساسا خشونت را برای خود "فرصت چانه زنی" می دانند باید با قاطعیت تعیین تکلیف کرد. قمه به دستان در خیابان، با بوقچی هایشان در  تلگرام و توئیتر هیچ فرقی ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    55 3
    واقعیت اینه که مردم الگوی جمهوری اسلامی رو پذیرفتند حضور مردم در مناسبت ها و اعیاد انقلاب گواه این ادعاست. مشکل مردم مسئولینی هستند که کفایت مدیریتی و صداقت ندارند اگه این مشکل حل شه که خیلی راحت حل شدنی است انقلاب با سرعت راه خودش رو ادامه میده..پس کسانی که مدام در مشروعیت انقلاب و نظام اسلامی و قانون اساسی خدشه میکنند و برخلاف امام و راه امام قلم میزنند نظریه پرداز ی میکنند و ..اینها را لازم نیست اینقدر بهشون پروبال داد و باهاشون مماشات کرد چه دراویش سبیل در رفته نامرد؟ چه سوسول های غربزده اصلاحاتچی که مثلا در زلزله به بهانه عدم صداقت نظام خودشون از مردم پول میگیرند و می خورند و فحشش رو به نظام میدند.. کلا قاطعیت جاش تو کشور خالیه پارتی قاچاق دزدی کم کاری اختلاس جاسوسی همه از نا کارامدی مدعیان دروغینی است که با حقه بازی از مردم رای میگیرند..
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    45 10
    چرا اینقدر پلیس را بی قدرت کرده اید که نمی تواند جلوی چندتا ارازل واوباش بی همه رابگیرد.خیال خام کردید این درخت خیلی تنومند است آبش هم خون شهدای عزیز ترازجانمان است ازهمه جیزمان برای نگهداری ان میگذریم
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    42 0
    لعنت به دشمنان اسلام و ایران
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    17 0
    لعنت به دشمنان اسلام و ایران
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    9 15
    این شر و فتنه ای که راه انداختن دامن خودشون رو خواهد گرفت. باید در قبال نا آرامی ها شخص رئیس جمهور که با افتخار میگه من دستور دادم پلیس بدون اسلحه با اغتشاشگرا برخورد کنن ، پاسخگو باشه . مردم جووناشون رو از سر راه پیدا نکردن که به دلیل بی تدبیری تفکر غرب گرا پرپر بشن .
  • محمد IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    2 6
    اصلا گناباد فرقه اي بنام دراويش نداره نميدونم از پسوند رو از كجا اورده اند
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    4 0
    کاملا درسته
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    0 0
    خیلی عالیه ایا گوش شنوایی هست؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس