هواپیمای ای تی آر ATR شرکت آسمان

در روز سوم جستجو برای یافتن هواپیمای یاسوج، هوای دنا بهتر از دو روز گذشته است و شرایط را برای جستجو آماده کرده است.

به گزارش مشرق، در روز سوم جستجو برای یافتن هواپیمای یاسوج، هوای دنا بهتر از دو روز گذشته است و شرایط را برای جستجو آماده کرده است.

هواپیمای یاسوج روز یکشنبه ۵۰ دقیقه پس از تیک آف از رادارها محو شد تا سرنوشت ۶۶ مسفر این پرواز همچنان در هاله ای از ابهام باقی بماند.مردم یاسوج روزهای سختی را پشت سر می گذارند و شوک این حادثه شهر را در اندوهی عظیم فرو برده است.

در همین رابطه:

خلبان ATR تا آخرین لحظه اعلام وضعیت اضطراری نکرد

این روزها چشمها همچنان بر دنا خیره می ماند تا شاید خبری از عزیزان این پرواز بیاید.مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد از عکسبرداری هواپیماهای شکاری ارتش از محل احتمالی سقوط هواپیما خبر می دهد.

وفایی مقدم می افزاید: تکاوران تیپ ۶۵ نوهد نیز به منطقه اعزام شده اند و به مناطق سخت گذر صعود می کنند.

وی همچنین از پرواز بالگردها و پهبادها بر فراز دنا خبر می دهد و می گوید: دو فروند بالگرد از سمت سی سخت به پادنا و بالگردهای دیگر نیز از سمت پادنا به سی سخت در حال جستجو هستند.

وفایی مقدم با بیان اینکه مردم روستاها و محلی های آشنا به منطقه نیز در حال حرکت و صعود هستند، می گوید: ۲۰ گروه امدادی زمینی نیز از سمت سی سخت و گردنه بیژن به قله بیژن صعود می کنند.

در همین رابطه:

تعیین منطقه‌های جدید برای عملیات روز سوم درپی سقوط هواپیما

وی می افزاید: تیمهای کوهنوردی، یخ نوردی و کوه گردی نیز به سمت قله ها در حرکت هستند.جستجوها در مناطق مختلفی در دنا انجام شده و هنوز اثری از این هواپیما در این جستجوها یافت نشده است.

امروز محدوده جستجو افزایش یافته و ۲۰گروه از دو مسیر به قله ها نزدیک می شوند و قرارگاه عملیاتی دیگری نیز در شهر سی سخت تشکیل شده است.

لحظات اینجا در پای دنا به سختی می گذرد و مردم بی قرار و چشم انتظار شبها را به صبح رسانده اند شاید خبری بیاید، نشانه ای یافت شود تا بغض این روزهایشان سبک تر شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس