کارگردان سینما

کارگردان فیلم سینمایی «جشن تولد» گفت:‌از طریق رسانه‌ها از آقایان منتقد رسما با کمال احترام و بدون کاربرد الفاظ پاپاراتزی و غیره دعوت می‌کنم به همراه من برای دیدن صحنه های کمدی سوریه تشریف بیاورند.

به گزارش مشرق، وقتی که فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد حواشی بسیاری برای این فیلم رخ داد و با واکنش تند وی در نشست خبری فیلم "به وقت شام" در پردیس ملت مواجه شد، بسیاری از هنرمندان نسبت به نقد سطحی یک منتقد سینما که به وقت شام را نوعی صحنه کمدی خواند واکنش نشان دادند.

در همین رابطه:

حاتمی‌کیا: با دعای خیر خانواده‌های شهدا نفس می‌کشم


یکی دیگر از این افراد عباس لاجوردی کارگردان فیلم سینمایی "جشن تولد" است که فیلمی در خصوص مدافعان حرم را در 200 متری داعش در سوریه ساخته است که در ادامه یادداشت وی را خواهید خواند:

دعوت عباس لاجوردی از منتقدان «به وقت شام» برای بازدید از سوریه



عباس لاجوردی - فیلم به وقت شام بخشی از واقعیات سوریه و اطراف ما است که ابراهیم حاتمی کیا به خوبی نشان داد ما شاهد یک فیلم تکنیکی و پر از تعلیق و دلهره آور که گویا نمی‌خواست تمام شود بودیم و حتی می توان گفت این فیلم کلاس فیلمسازی برای فیلمسازان جوان است.

در همین رابطه:

اظهارات سردار سلیمانی بعد از تماشای فیلم «به وقت شام» +فیلم



اگر نگویم به وقت شام بهترین ،سینمایی ترین و حرفه ای ترین فیلم است اما می توان گفت یکی از بهترین فیلمهای ابراهیم حاتمی کیا می باشد، متاسفم که هنر را با نگاه جناحی و یا سازمانی کثیف می کنند و تلاش می کنند با تاکتیک سیاسی تکنیک هنری را مه آلود کنند و نادیده بگیرند تا خودشان را به شهرت و پول کاذب و کثیف برسانند.
 

دعوت از منتقدان «به وقت شام» برای بازدید از سوریه


من اکثر شخصیتهای فیلم به وقت شام را در سوریه دیده ام همانطور که شخصیتهای فیلم سینمایی خودم را در سوریه دیده بودم حتی با برخی در دل جنگ سوریه زندگی کردم و با آنها خندیدیم و اندوهگین شدیم لذا من از اون آقای منتقد سینما برای سفر به سوریه جهت دیدن صحنه های کمدی از منظر وی، به عنوان اولین فیلمساز که در لوکیشن واقعی و دویست متری داعش با عوامل حرفه ای سینمای ایران فیلم جشن تولد را ساختم و مستندهای بسیاری در تنهایی و دل جنگ سوریه ساخته ام و شخصیتهای فیلم ارزشمند به وقت شام را از نزدیک دیده ام و حتی شمشیر در دست شخصیت شیشانی که آقای منتقد آن را شمر نامیده را در برنامه عصر نادر طالب زاده نشان داده ام.
 

دعوت از منتقدان «به وقت شام» برای بازدید از سوریه


از طریق رسانه ها  از آقای منتقد رسما با کمال احترام و بدون کاربرد الفاظ پاپاراتزی و غیره دعوت می کنم به همراه من برای دیدن صحنه های کمدی سوریه تشریف بیاورند ، این پیام را منتشر کنید که ایشان لازم بداند یا اشتباه خود را اعلام کند و یا با من برای دیدن کمدی به قلب جنگ سوریه و میدان نبرد با تروریستها بیاید تا کمی با ایشان و یا به ایشان بخندم، ما پیگیر گفت و گو با آن آقای منتقد هستیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    15 1
    عالی بود
  • SE ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    14 1
    این جیگر منتقدانِ «به وقت شام» برای رفتن به سوریه تا به فرودگاه برسند اگر سکته را نزده باشند باید به خانه برگردند تا لباسهای کثیف شان را عوض کنند.
  • امیر IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    1 26
    بفرمایید شام کمدی بود منتقدا راست گفتند چرا حی حرف بیخود میگین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس