کد خبر 832583
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
اتلتیکو مادرید

اتلتیکومادرید با درخشش مهاجم فرانسوی اش توانست اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و سه امتیاز مهم این بازی را به دست آورد.

به گزارش مشرق، اتلتیکومادرید یکشنبه شب در هفته بیست و چهارم لالیگا برابر اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و با دو گل در واندا متروپولیتانو پیروز شد.

قرمز و سفیدپوشان از ابتدا بازی را در اختیار داشتند و به دنبال گلزنی بودند. میزبان در دقایق نخست مدام حمله می کرد اما به گل نرسید. در اواسط نیمه اول بازی متعادل شد اما باز هم در دقایق آخر اتلتیکو حملاتش بیشتر شد. تلاش های شاگردان دیگو پابلو سیمئونه بی نتیجه بود و اتلتیک نیز در ضد حمله ها موفق نبود. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم کاملا توپ و میدان در اختیار قرمز و سفیدپوشان بود. دیگو گودین به جای لوکاس ارناندس آسیب دیده به میدان رفت و کوین گامیرو جانشین کوکه شد تا حملات میزبان بیشتر شود. بالاخره اتلتیکو در دقیقه ۶۶ به گل رسید. اشتباه بازیکنان اتلتیک باعث شد میزبان در موقعیت حمله قرار بگیرد و پاس خوب آنتوان گریزمان با شوت کوین گامیرو به گل تبدیل شد. پس از این گل اتلتیک به دنبال باز کردن دروازه حریف بود و قرمز و سفیدپوشان نیز موقعیت هایی داشتند که دیگو کاستا در یک فرار گل دوم تیمش را در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند. گامیرو پاس گل را داد. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و اتلتیکو به سه امتیاز بازی دست یافت.

قرمز و سفیدپوشان با ۵۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارند.

پیش از این دیدار رئال سوسیداد با سه گل لوانته را شکست داد. در ادامه بازی های امشب اسپانیول به مصاف ویارئال می رود و رئال مادرید برابر رئال بتیس قرار می گیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس