کد خبر 832197
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
رحمانی‌فضلی نمایه

وزیر کشور ار پیشنهاد به فعالان فضای مجازی برای ثبت تشکل و NGO خبر داد و گفت: ایجاد تشکل باعث می‌شود آنها سازمان‌دهی شده و تحت حمایت‌های دقیق‌تری قرار بگیرند.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه نشست با فعالان فضای مجازی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جلسه ای با حضور بیش از ٧٠ نفر از فعالان فضای مجازی که در این حوزه فعالیت مناسب و مخاطبین زیادی دارند، داشتیم، فعالان فضای مجازی در این جلسه در سخنانی گلایه ها و نقاط ضعف و قوت خود را بیان کردند و استماع کردیم. همچنین وزارت کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان اجتماعی نیز نظرات خود را بیان کردند.

وی در ادامه افزود: قرار شد با همکاری متقابلی که داریم ان‌شاءلله بتوانیم در زمینه فعالیت فضای مجازی لایحه و قانون متناسب با فعالیت آنها تهیه کنیم اما با توجه به اینکه تصویب قانون زمان بر است پیشنهاد شد که فعالان این حوزه با کمک وزارت ارشاد و کشور مصوبه ای در جهت تسهیل فعالیت شان تهیه کنند تا به دولت یا شورای عالی فضای مجازی ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید:

وعده وزیر برای مقابله با فساد در مناطق آزاد

وزیر کشور همچنین از پیشنهاد خود به فعالان فضای مجازی برای ثبت تشکل و NGO خبر داد و گفت: ایجاد تشکل باعث می شود آنها سازمان دهی بشوند تا از این طریق بتوان حمایت های دقیق تری صورت بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس