کد خبر 832078
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
علی ثقفی

نیروهای انقلاب باید ببینند کار مبتنی بر آتش به اختیار تمییز امروز چیست، باید آنان را که سرخوش و غافل از آثار مهلک آزاد سازی دشمن در فضای عمومی جامعه حکمرانی می کنند به هوش آورند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام ثقفی، فعال حوزوی درباره نقش نیروهای انقلابی در عرصه جنگ نرم و اقداماتی که از آن‌ها تعبیر به آتش به اختیار تعبیر می‌شود، می‌نویسد:

* زمان بازخوانی وصیت امام

اکنون که دوباره بی سر و صدا از رسانه ی ضد امنیتی و ضد فرهنگی و ضد اخلاقی تلگرام رفع فیلتر شد و از مجلس هم صدایی بر نخواست و قوه ی قضاییه هم گفته است در حال بررسی است و ظاهرا هنوز بررسی هایش به پایان نرسیده است از جامعه ی نیروهای انقلابی و جهادی سوال می شود آیا وقت عمل به بند میم وصیتنامه امام نرسیده است؟

اکنون بار دیگر زمان دوباره خوانی وصیت امام در خصوص خطر رسانه های منحرف است.این وصیت را بخوانیم:

«رادیو و تلویزیون و مطبوعات و سینماها و تئاترها از ابزارهای موثر تباهی و تخدیر ملتها، خصوصا نسل جوان بوده است . در این صد سال اخیر بویژه نیمه دوم آن ، چه نقشه های بزرگی از این ابزار، چه در تبلیغ ضد اسلام و ضدروحانیت خدمتگزار، و چه در تبلیغ استعمارگران غرب و شرق ، کشیده شد

اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس جمهورو روسای جمهور مابعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هرزمان، آن است که نگذارند این دستگاه‌های خبری و مطبوعات و مجله ها ازاسلام و مصالح کشور منحرف شوند. و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن ، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است . و تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است .و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است . و از آزادیهای مخرب باید جلوگیری شود.

و ازآنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می باشند. و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکورنمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند. خداوند تعالی مددکار همه باشد.»

این وصیت امام راحل امروز در بیان امام حاضر انقلاب اسلامی به آتش به اختیار تعبیر شده است. همه باید بدانند قرارگاههای هدایت فرهنگی و مقابله با تهاجم نرم و مسموم دشمن درکشورتعطیل یا مختل شده اند. در چنین اوضاعی نیروهای انقلاب نمی توانند راحت و بی دغدغه بنشینند و شاهد رخنه دشمن در فضای افکار عمومی و اثر گذاری بر آن باشند.

قبل از هر چیز نیروهای انقلاب باید ببینند کار مبتنی بر آتش به اختیار تمییز امروز چیست. پیچیدگی شرایط رافع تکلیف نیست. باید آنان را که سرخوش و غافل از آثار مهلک آزاد سازی دشمن در فضای عمومی جامعه حکمرانی می کنند به هوش آورد.البته بخشی از افکار عمومی مردم به دلایل مختلف از جمله استفاده معیشتی، احساس نیاز به دسترسی آزاد به اطلاعات و نیاز به تفنن و تفریح از موافقان آزاد سازی شبکه هایی چون تلگرام هستند

نیروهای انقلاب باید بزرگان و موثرین در افکار عمومی کشور را بیش از پیش به آثار مخرب این رسانه ها آگاه کنند، از علما و بزرگانی که در این زمینه اظهار نظر می کنند حمایت کنند، نیروهای خود را مجتمع کنند، به مردم خطر دشمن را گوشزد نموده و به آنان تفهیم کنند امنیت همچون سلامت اولین نیاز آنان است و اگر امنیت نبود نه شغلی هست و نه میلی برای تفریح و تفنن. البته نیروهای انقلاب باید برجریان آزاد و سالم اطلاع رسانی به مردم بدور از اعمال سلایق تنگ سیاسی و منافع محدود مدیران و مسئولان تاکید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    2 2
    آتش به اختیار رسانه ای
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    3 1
    سایت محترم مشرق ضمن تشکر از انتشارمقاله فوق چون اقای ثقفی را از نزدیک میشناسم و میدانم فردی است با انگیزه ،متعهد پرتلاش ، امیدوارم از مقالات ایشان بیش از اینها در مطبوعات ببینیم و انعکاس گوشه ای از افکار افرادی که فهم مناسبی از موضوع "اتش به اختیار " مدنظر رهبری ادراک کرده اند را در مطبوعات ارزشی و صاحب سبک شاهد باشیم و بسیار متاسفم از اینکه عده ای هنوز به ادراک واقعی این عبارت که "امنیت همچون سلامت اولین نیاز آنان است و اگر امنیت نبود نه شغلی هست و نه میلی برای تفریح و تفنن" نرسیده ایم . با تشکر مجدد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس