امارات

جرج شالر معاون موسسه است که تحت پوشش محیط زیست توسط محمد بن زاید ولیعهد امارات متحده عربی تشکیل شده، را عهده دار است. شالر در سفری به ایران، به مناطق حساس و امنیتی ایران سفر کرده است.

به گزارش مشرق، نکات جدیدی از پرونده جاسوسی کاووس سید امامی و دخالت امارات در این ماجرا، منتشر شد.

 موسسه حیات وحش پارسیان که مدیریت آن برعهده کاووس سید امامی است، در گزارش عملکرد این موسسه برای سال 94، اعلام کرده بود که جرج شالر معاون موسسه پنترا به ایران سفر داشته و دو هفته در شهرهای مختلف کشورمان تردد داشته است.

موسسه‌ای که شالر معاون آن است، تحت مدیریت شخصی است به نام Fred Launay.  این فرد، علاوه بر این موسسه ریاست موسسه‌ای که تحت پوشش محیط زیست توسط محمد بن زاید ولیعهد (Mohamed bin Zayed Species Conservation Fund) امارات متحده عربی تشکیل شده، را عهده دار است.

از چپ: گری لوئیس نماینده سازمان ملل در ایران، کاووس سید امامی و جرج شالر

جرج شالر در پروژه‌ای  که تحت عنوان حفاظت از یوزپلنگ آسیایی توسط موسسه کاووس سید امامی راه‌اندازی شده بود، "مشاور خارجی و همکار پروژه" معرفی شده است و در جریان سفرش به ایران، به استان‌های یزد، سمنان و . . . سفر کرده است.

بیشتر بخوانید:

حمایت سؤال‌برانگیز مدعیان اصلاحات از جاسوس موشکی

پاسخ ستاد حقوق بشر به فضاسازی‌ها درباره خودکشی سیدامامی

شالر در سفر دو هفته‌ای به ایران، به مناطق مختلفی از کشور از جمله مناطق حساس و امنیتی در استان‌های مرکزی نیز سفر کرده بود.

بنابر آنچه که کاووس سید امامی در گزارش عملکرد سال 94 موسسه به اصطلاح محیط زیستی‌اش منتشر کرده، اعلام شده که شالر در روز 6 اسفند ماه سال 94 و در روز پایانی سفر 2 هفته‌ای به ایران به میزبانی موسسه کاووس سید امامی، در مراسمی با حضور نمایندگانی از سازمان ملل  و سازمان محیط زیست ایران، از سوی موسسه سید امامی، نشان عالی حفاظت از محیط زیست نیز اعطا شده است.

حضور میدانی جرج شالر در مناطق مختلف کشور
حضور جرج شالر در مناطق حساس کشور

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • مهران US ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    بی پدران مفتخور و جانی
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    49 9
    روحاني بايد استعفا دهد د
    • هادی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
      7 1
      تا مملکتو به ... دست بردار نیست
  • دانا IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    77 9
    باز هم امارات و باز هم رد مسئولان کشوری !
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    87 7
    كشور رو جاسوس گرفته از وزارت اطلاعات و بچه هاي گمنام ميخوايم شر اينارو از مملكت امام زمان كم كنند
  • س IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    75 8
    یک زمانی رایس گفته بود باید از طریق ngo های به ظاهر قانونی جاسوسی خود را توسعه دهیم بخصوص در ایران.
  • AU ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    50 7
    ۴۰ سال از انقلاب گذشت و امروز شاهدیم که جاسوسها با مجوز قانونی در کشور به شغل شریفشان مشغولند!
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    69 6
    سازمان ملل فقط یکی از شعبات سیا است.
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    26 95
    چه جوری از این عکس به حساس بودنش محلش پی ببریم جدا چقدر در این مملکت کاراگاه وجود دارد هر کی رو به هر دلیلی می گیرن جاسوس بود ه برانداره ضد انقلابه و الا آخر
    • هادی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
      11 17
      ادله جاسوس بودنش صرف حضور در این مناطق نبوده کاراگاه !
    • محمد IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
      5 12
      باهوش....کسی نگفته این عکس ها جاهاس حساسی که آقای شالر رفته رو نشون میده!!!
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
      2 11
      مثل تو لقمه حلال خورده ان.
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    4 8
    آقا اگه اومدن و رفتن به چند تا شهر نماد جاسوسیه، پس، فردا امارات اسم چند تا مسئول ایرانی رو باید منتشر کنه که به امارات سفرهای متعدد داشتند؟
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    9 5
    به سازمان ملل اعتماد نکنید سازمان ملل تحت کنترل امریکا و انگلیس است و خدا می داند چقدر از کارمندان سازمان ملل جاسوس هستند
  • سعید IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    2 1
    دولت ما یک دولت بیگانه پرست وجاجوس پرور است خدا به شهدا رحمت کند .
  • AE ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    5 7
    .چه مدارک محکمی حدار...وااای
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    6 4
    فقط کمی عقل میخواد که بفهمند به غربی ها نباید اعتماد کرد که اصلاح طلب ها ندارند
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    6 3
    سالهاست رهبری نسبت به نفوذ دشمنان قسم خورده این کشور هشدار می دهند ولی مسئولین دولتی که وظیفه صیانت از تمامی شئون مملکت را به عهده دارند با بی توجهی مثل ...رفتار کرده و می کنند .
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    11 5
    سالهاست رهبری نسبت به نفوذ دشمنان قسم خورده این کشور هشدار می دهند ولی مسئولین دولتی که وظیفه صیانت از تمامی شئون مملکت را به عهده دارند با بی توجهی مثل ... رفتار کرده و می کنند .
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    این اماراتی های تازه به دوران رسیده باید یه گوشمالی حسابی داده بشن ! بد جوری دور بر داشتن
  • US ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    فاجعه زیست محیطی که در حال بوجود امدن است حاصل سالها سهل انگاری بیکفایتی و حالا جاسوس پروری مسئولین ماست. اصلا معلوم نیست این همه ریزگرد و الودگی چطور بسرعت گسترش پیدا کرد.شاید همین مشاورهای خارجی بسیاری کارهای ضد محیط زیستی و ویرانگر را برایمان به ارمغان اورده اتد! بروید نگاه کنید ببینید حتی کشورهای حوزه خلیج فارس هم چند سالیست ریشه گیاهان کنه کارپوس را بخاطر مشکلات وحشتناک زیست محیطی با صرف میلیونها دلار درمیاورند ولی ما هنوز داریم سالانه میلیونها اصله از این درخت ضد بومی و فاجعه امیز را بدست توانای خود کاشت میکنیم. گیاهان مضر دیگری مثل سمر و کهور امریکایی که در ماهشهر کاشتیم فاجعه امیز بوده است. مشکل بی ابی وحشتناک است باید دید مسئولین ارشد محیط زیست و وزارت نیرو و صنایع و معادن و وزارت کشاورزی از کدام حرام زاده هایی خارجی ساده لوحانه مشاوره گرفته اند که ایران در حال تبدیل شدن به تلی از خاک است. الان دلیل خودکشی حرفه ای این جاسوس ملعون را بهتر درک میکنم چراکه موضوع خیلی خیلی بیخ پیدا میکرد. نه اینکه سیدامامی دلش برای ابتکار و مسئولان درپیت ما سوخته باشد بلکه خودکشی ماهرانه او حکایت از طرحهای مخوف زیست محیطی امریکا برای ایران دارد که نمیبایست لو بروند.دوستان! ایرانیان عزیز! دقت بفرمایبد اینهمه فجایع زیست محیطی طی این بیست سال اخیر که روندی پرشتاب نیز داشته است حاصل ندانم کاری و سیاست گل و بلبلی و اعتماد بیش از حد به مشاوران خارجی است شک نکنید. باید امروز بیدار شویم والا تا ده سال دیگر نه ابی داریم و نه هوایی و چیزی برای خوردن. باید جلوی جولان طماعان سیاسی و پروژهای نابود کننده سفارشی و بی خاصیت و بعضا ویرانگر زیست محیطی را هرچه زودتر بگیریم.ساده انگار نباشیم.
  • US ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    1 0
    فیلمی که در سلول سید امامی پخش شده نظریه خودکشی را بسیار قوی تر کرده است، او ابتدا میخواهد لامپ بالای سر خود را بشکند ، اما لامپ توری دارد و نمیشکند ، سپس کاسه خود را زیر پتو میگذارد تا وانمود کند سرش،زیر پتو است و به سرعت لباس خود را در میاورد و به دستشویی میرود که دوربینی در آن نیست، گفته شده سپس روی روشویی میرود و لباس را به حفاظ آهنی پنجره گره میزند و به گردن خود میپیچد و از روی روشویی میپرد پایین ... . اما اپراتور دوربین سلولها، همزمان چهل سلول را کنترل میکرده و متوجه حرکات مشکوک سید امامی قبل از رفتن به دستشویی نمیشود ، ضمن اینکه فکر نمیکرده ، استاد دانشگاه که جرمش اعدام نیست بخواهد خودش را بکشد همه این اتفاقات ظرف ده دقیقه انجام میشود و البته فیلم خودکشی در دستشویی موجود نیست. خودکشی با لباس خود بسیار حرفه ای باید باشد و بیانگر اموزش بسیار بالای این جاسوس میباشد.
  • محتشم IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
    0 0
    من به عنوان یه ایرانی خجالت کشیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس