کد خبر 831827
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
بسکتبال

در معرفی لیست ۲۴ نفره تیم ملی بسکتبال به فدراسیون جهانی اتفاقی جالب توجه افتاده‌است. اتفاقی که شاید از پشت‌پرده‌هایی عجیب خبر بدهد.

به گزارش مشرق، این روزها که تیم ملی بسکتبال با ۱۵ نفر کار خودش را شروع کرده بحث دعوت نشدن از برخی بازیکنان مطرح شده که سرمربی تیم ملی اعلام کرده براساس لیست ۱۴ نفره‌ای که زمان سرپرستی نصرالله پریچهره به فدراسیون جهانی اعلام شده بازیکنان را دعوت کرده‌است. در این مدت هم گفته شده کادرفنی در نظر داشته برخی بازیکنان را در اختیار داشته باشد اما نام آنها در لیست ۲۴ نفره وجود نداشته‌است.

نکته جالب توجه این است که سرپرست سابق تیم ملی نیز گفته که لیست کنونی آن لیستی نیست که در زمان حضور او به فیبا اعلام شده‌است! یعنی در آن لیست تغییرات اساسی ایجاد شده و او از آنها اطلاعی ندارد.

مهران سررشته  درباره این لیست اظهار کرد: در زمان سرپرستی آقای پریچهره ما باید لیست ۲۴ نفره را اعلام می‌کردیم. من به همراه آقای پریچهره، رضا مشحون و مهران حاتمی درباره لیست صحبت کردیم و ۲۴ نفر را انتخاب کردیم. در آن لیست اسمی از سعید داورپناه، آرن داوودی، اصغر کاردوست و صمد نیکخواه بهرامی نبود. حتی شنیدم که تغییرات دیگر هم در لیست ایجاد شده‌است که بی خبر بودیم. ما آن لیست را به آقای توفیق دادیم که از طریق آقای قنبری به فیبا معرفی شود.

سرپرست سابق تیم ملی ادامه داد: در این میان سرپرست سابق فدراسیون تصمیم گرفت که نام صمد نیکخواه بهرامی به لیست اضافه شود تا در تیم ملی حضور داشته باشد. اینکه حالا تغییرات دیگر در آن زمان که ما بودیم ایجاد شده باشد من اطلاع ندارم. شاید آقای توفیق بدون اطلاع ما این تغییرات را ایجاد کرده باشند.

او افزود: تا جایی که من خبر دارم آقای پریچهره نیز تغییری در لیست ایجاد نکرد. فقط صمد اضافه شده‌بود. حالا اینکه تغییرات دیگر در آن لیست ایجاد شده‌است ما خبری نداریم.
سررشته درباره اینکه گفته شده برخی بازیکنان مد نظر کادرفنی بوده‌اند اما نامشان در لیست اعلام شده به فیبا نبوده و امکان دعوت از آنها نبوده؟ بیان کرد: لیستی که ما دادیم نام این نفرات در آنها نبوده و کاملا دچار تغییر شده‌است. حالا چطور این تغییرات ایجاد شده مشخص نیست.

حالا این موضوع مطرح می‌شود که در زمان سرپرستی نصرالله پریچهره اعضای کادرفنی چه لیستی تعیین کرده بودند و چه لیستی به فیبا اعلام شده و دلیل ایجاد این تغییر در آن چیست. آیا علی توفیق دبیر فدراسیون خودش در لیست تغییر ایجاد کرده؟ با هماهنگی سرپرست فدراسیون و بدون اعلام به سرپرست و سرمربی تیم ملی این کار را کرده یا اتفاق‌های دیگری افتاده‌است؟ در لیستی که به فدراسیون جهانی معرفی شده نام داورپناه، داوودی و کاردوست وجود دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس