کد خبر 831383
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
الهلال

داور عمانی دیدار الهلال برابر العین تلاش کرد تا بار دیگر تیم محبوبش به پیروزی برسد اما این بار تلاش او فایده‌ای نداشت.

به‌ گزارش ‌مشرق، جدال حساس الهلال عربستان برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت این دیدار را به احمد ابوبکر، داور عمانی سپرد.

ابوبکر عمانی هم‌چون دیگر دیدارهایی که برای الهلال سود زد کاملا به طرف تیم عربستانی تمایل داشت و به نظر می‌رسد  که دوست دارد که آبی‌پوشان الهلال در هر دیداری که او قضاوت می کند به پیروزی برسند و جالب این که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در بیش‌تر دیدارهای حساس الهلال این داور عمانی را انتخاب می‌کند.

مدیران و سرمربی العین امارات به شدت به قضاوت این داور عمانی بعد از دیدار اعتراض داشتند. محمد حماد مدیر العین نسبت به قضاوت احمد ابوبکر عمانی، گفت‌: قضاوت این داور عمانی کاملا تحریک کننده بود. او با بازیکنان ما رابطه خوبی نداشت و همه صحنه‌ها را به سود حریف می‌گرفت. بازیکن الهلال کاملا در آفساید بود اما  داور سوت نزد. نزدیک بود که این توپ به گل تبدیل شود.

زوران مامیچ، سرمربی العین هم بارها به این داور اعتراض کرد.

جالب این که همین احمد ابوبکر دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال در فصل قبل را سوت زد و یک پنالتی‌ اشتباه به سود حریف عربستانی گرفت این درحالی بود که پنالتی واضح پرسپولیس را نگرفت.

به نظر می‌رسد  که این داور عمانی با توجه به هواداران زیادی که الهلال در عمان دارد طرفدار الهلال است و جالب این که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم او را داور وسط دیدارهای مهم الهلال می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس