کد خبر 831282
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
استقلال الریان

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: استقلال در روزی مقابل الریان قطر به تساوی رسید که استحقاق پیروزی را داشت.

به گزارش مشرق، محمد نوری در خصوص تساوی استقلال تهران مقابل الریان قطر در اولین گام از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: لازم به گفتن من نیست که تیم استقلال در این بازی چقدر خوب بازی کرد بخصوص در نیمه دوم که شاهد یک بازی کاملا یک طرفه بودیم. الریان در زمین خودش هیچ حرفی برای گفتن نداشت و با همه ستاره‌هایش در زمین خودش کاملا دفاع می‌کرد و حتی توان ضد حمله هم نداشت.

عضو کمیته فنی آبی پوشان بیان داشت: این یکی از بهترین بازی های این فصل استقلال بود. به خصوص نیمه دوم این بازی که به جرات می گویم بهترین نیمه این فصل بود. الریان فوتبالی حریف تیم ما نشد و همانطور که همه دیدند روی به ضد فوتبال آورد و از حربه وقت کشی به سبک کشورهای عربی استفاده کرد.

وی افزود: مساوی حداقل استحقاق تیم استقلال در این بازی بود. ما حتی بعد از گل دوم باز هم می‌توانستیم گلزنی کرده و بازی را ببریم. اما واقعا بخت با ما یار نبود تا الریان از دست استقلال در برود!

نوری تصریح کرد: تساوی خارج از خانه برابر تیم قدرتمند الریان شروع خوبی برای استقلال بود و ما می‌توانیم با این آغاز خوب به دیدارهای بعدی امید بیشتری داشته باشیم. العین و الهلال تیم های خوبی هستند اما خیلی از الریان برتر نیستند. تیم ما نباید از بازی کردن با این دو تیم هراس داشته باشد. با یک بازی شجاعانه می توان از الهلال و العین هم امتیازات خوبی گرفت. 

پیشکسوت استقلال در ادامه بیان داشت: به نظرم  این تیم از شانس قابل توجهی برای صعود از گروه برخوردار است و امیدوارم در بازی های بعدی مثل این بازی بدشانس نباشد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس