کد خبر 831220
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
استقلال و الریان

روزنامه‌ی قطری به انتقاد از عملکرد داوری دیدار تیم فوتبال استقلال برابر الریان پرداخت و داور سریلانکایی را متهم به جانبداری از استقلال کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، دیدار استقلال برابر الریان در لیگ قهرمانان آسیا با وجود این که زیبا و جذاب بود اما بارها به خاطر درگیری بازیکنان متوقف شد و در نهایت هم منجر به اخراج تاباتا ستاره الریان شد.

رسانه‌های قطری از عملکرد داور سریلانکایی راضی نیستند و آن را ضعیف دانستند. روزنامه الرای در این باره نوشت: داور سریلانکایی از همان دقایق نخست بازی را ضعیف اداره کرد تا جایکه از خشونت زیاد بازیکنان تیم فوتبال استقلال چشم پوشی کرد و  همین باعث شد تا بازیکنان الریان عصبی شوند و اعصاب خود را از دست دهند.

در ادامه این گزارش روزنامه قطری آمده است: بازیکنان استقلال بسیار خشن بازی کردند و حتی باعث مصدومیت شدید احمد یاسر شدند اما داور بازی اصلا با آنها برخورد نمی‌کرد و طبیعی است که در چنین حالتی بازیکنان الریان عصبی شوند و البته این عصبانیت کار دست آنها داد و باعث اخراج تاباتا شد. این تاسف آور است که در شبی که بازیکنان استقلال خشن بازی کردند بازیکنان الریان کارت زرد دریافت کردند و حتی اخراج هم دادند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کیسه 666666 IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    11 11
    به قطری ها بگید تو لیگ ایران هم داورا به نفع کیسه سوت میزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس