بنیاد شهید

نماینده ولی فقیه گفت: این کارت‌ها از نظر ظاهر، ابعاد و رنگ دارای شکل واحد هستند و شناسایی خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از طریق سه لوگوی متفاوتی که بر روی این کارت‌ها درج می‌شود امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن رونمایی از «کارت جدید شناسایی ایثارگران» با تقدیر از حضور گسترده ملت شریف ایران به ویژه ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: امروز شاهد رونمایی از کارت‌های جدید شناسایی ایثارگران هستیم و امیدواریم این اقدام به تسهیل خدمات‌رسانی به این عزیزان منجر شود و این کارت‌ها تا پایان امسال در اختیار ایثارگران قرار می‌گیرد. کارت‌های شناسایی ایثارگران در سال 1385 در سه عنوان خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان طراحی و توزیع‌شده بودند و تا سال 1390 دارای اعتبار بودند و پس از مصوبه دولت برای تجمیع این کارت‌ها در کارت‌های ملی، اعتبار این کارت‌ها توسط شورای عالی اداری تا پایان سال 1396 تمدید شد.

درباره بنیاد شهید بیشتر بخوانید:

واگویه دردهای جانبازان قطع نخاعی

چرا کانون وکلا پاسخگوی خانواده ایثارگران نیست

چهار سکانس از سناریوی ساماندهی قبور شهدا

نماینده ولی فقیه با اشاره به طرح تجمیع کارت‌های ایثارگری گفت: این کارت‌ها از نظر ظاهر، ابعاد و رنگ دارای شکل واحد هستند و شناسایی خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از طریق سه لوگوی متفاوتی که بر روی این کارت‌ها درج می‌شود امکان‌پذیر است.

معاون رییس جمهور افزود: این کارت‌ها دربردارنده اطلاعات و مشخصات هویتی ایثارگری هستند و در پشت کارت نیز مشخصات منسوبین ایثارگر درج می‌شود. همچنین ضرایب امنیتی لازم برای این کارت‌ها در نظر گرفته شده است و امکان دریافت خدمات مختلف و دریافت اطلاعات فردی از طریق کارت وجود دارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص نحوه ثبت‌نام و دریافت این کارت‌ها گفت: تاکنون حدود 480 هزار نفر از ایثارگران با مراجعه به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده در سامانه خدمات الکترونیک ایثار (isaarit.isaar.ir) ثبت‌نام کرده‌اند و می توانند پس از ورود به این سامانه برای ثبت‌نام دریافت کارت ایثارگری اقدام کنند و تا 22 اسفندماه و روز بزرگداشت شهدا کارت‌های خود را از طریق پست دریافت کنند.

وی افزود: سایر ایثارگران معزز که تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، باید یک بار به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک، درخواست دریافت کارت ایثارگری را ثبت کنند. پیش‌بینی می‌شود بیش از 633 هزار نفر از ایثارگران شامل خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد در اجرای این طرح کارت جدید ایثارگری را دریافت کنند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    15 2
    ما که خیری از کارت ایثارگری خودمون ندیدیم. یادکاری نگهش داشتیم توی صندوق چوبی.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    4 1
    کاش توضیح میداد این کارت به چه دردی میخوره ؟ به درد ما که نخورده
  • حسینی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    1 1
    برای جانبازان زیر 25درصد که پشم یعنی هیچی
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    1 3
    پس جانبازان زیر۲۵درصدچکارکنند؟
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    2 0
    کارتی بدون فایده
  • حاتمی IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    1 0
    سلام چرا آقایان موقع صدور کارت ملی هم آهنگی نکردند تا با تجمیع مشخصات ایثارگران همه موارد در همان کارتها درج شود و دوباره کاری و خرج تراشی دوباره مشود
  • مرادی IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    2 1
    چرا بنیاد شهرستان کرمانشاه اطلاع رسانی نکرد تاکنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس