کد خبر 830454
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
کونته

سرمربی چلسی از اخراج هراسی ندارد و تیمش را برای پیروزی به مصاف رقیب می‌فرستد.

به گزارش مشرق، آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل وست‌برومویچ در لیگ برتر انگلیس از انتظاراتش از تیم خود گفت.

 

 او گفت: در حال حاضر شایعات بسیاری در مورد آینده کاری من  وجود دارد، با این وجود در حال انجام کار خودمان هستیم و سعی می‌کنیم انتظارات را برآورده سازیم.اگر یادتان بیاید، سال گذشته علاوه بر 2  تیم شهر منچستر، 2 تیم دیگر هم برای قهرمانی جنگیدند! در مقاطعی از  فصل گذشته  پشت سر منچسترسیتی و منچستریونایتد  بودیم و همان وقت هم شایعات زیادی حول باشگاه، من و کل تیم بود. گاهی لازم است توازن و تعادل بیشتری در تیم خودتان پیدا کنید. باید با این فشار کنار بیاییم. بازی مقابل وست‌بروم مثل تمام دیدارهای قبلی مهم است؛ نه بیش‌تر و نه کم‌تر. برای پیروزی به نشان دادن تمام توان خودمان نیاز داریم.

 او در ادامه افزود: نمی‌خواهم در مورد آینده خودم صحبت کنم و  روی بازیکنان تاثیر بگذارم وگرنه با همان  اولین باخت فصل روحیه تیم از بین می‌رفت. از حضور در چلسی خوشحالم و  از تعهد و رفتار بازیکنانم کاملا رضایت دارم. بازیکنان هر روز در تمرینات به من نشان می‌دهند  می‌خواهند به این وضعیت پایان دهند. در لیگ در زمره تیم‌های بالانشین هستیم و در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسلونا برویم. فراموش نکنید در جام حذفی هم  حضور داریم. 2 باخت پیاپی وضعیت را برای شما سخت می‌کند . تا سال 2019 با چلسی قرارداد دارم و می‌خواهم تا آن زمان در باشگاه بمانم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس