کد خبر 830216
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
مراجع تقلید

مردم همیشه در صحنه قم بار دیگر همگام با مراجع عظام تقلید و علمای این شهر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه‌ای از حماسه و بصیرت آفریدند.

به گزارش مشرق، شهر خون و قیام بار دیگر شاهد حماسه‌ای در حمایت از آرمان‌های امام و انقلاب است، مردم قم امروز ۲۲ بهمن چهل سال بعد از انقلاب بار دیگر نشان دادند که حماسه و خون و قیام از آنها جداشدنی نیست و همیشه در تمامی صحنه‌ها در حمایت از انقلاب حاضر هستند.

در حالی که ساعت آغاز راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح اعلام شده بود مردم قم از اوایل صبح در مسیرهای منتهی به محل تجمع حضور یافته بودند و تمامی مسیرها مملو از جمعیت است.

بیشتر بخوانید:

روحانی: حضور پرشور مردم پاسخی به تحرکات صهیونیست‌ها در منطقه است

مسیرهای ده گانه اعلام شده امروز در نهایت به میدان آستانه ختم می‌شود تا راهپیمایان در این مسیر و در نهایت با اجتماع در کنار یکدیگر حماسه‌ای وحدت آفرین را بیافرینند و با شعارهای خود بار دیگر حمایت از ولایت فقیه و انزجار از آمریکا را به نمایش بگذارند.

شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» در مسیرها طنین انداز است.مراجع عظام تقلید و علمای حوزه نیز همگام و در کنار مردم حضور چشمگیری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دارند.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلیمانی: ‌انقلاب اسلامی ایران ‌تفاوت بسیاری با سایر انقلاب‌ها در دنیا ‌دارد

آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی از مراجع تقلید با حضور در این مراسم ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بخشی از مسیر را همراه با مردم طی کردند.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی و آیت الله ابراهیم امینی از اساتید حوزه و آیت الله سعیدی نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم شرکت کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس