کد خبر 830208
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
سردار سلیمانی

سردار سلیمانی با اشاره به حضور مردم ایران در تمامی صحنه‌ها و پشتیبانی از نظام گفت: باید کف پای این ملت را بوسید چرا که ملتی بزرگ و وفاداری داریم.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در اجتماع گسترده و حماسی مردم کرمان در مراسم یوم‌الله 22 بهمن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همه مردم تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

عکس/ حاج قاسم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

وی افزود: امروز در جمع مردمی حضور پیدا کردم که به آنها در ابعاد گوناگون عشق می‌ورزم و خودم را خادم آنها می‌دانم.سردار سلیمانی با بیان اینکه در طول این چند سال ‌خطرات زیادی متوجه انقلاب بوده است، تصریح کرد: ‌اما انقلاب اسلامی از آنها با سلامت عبور کرده و از این بابت خدا را شکر می‌کنیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه شکرگذار خداوند هستیم که ما را پیرو مکتبی قرار داده که نجات‌بخش انسان‌هاست، اضافه کرد: خداوند سبحان را از اینکه در همه ناملایمات ما را از یک ملت صبور و پایدار بهره‌مند کرد شکرگذاریم و این ملت فرزندان خود را در راه اسلام فدا کردند.

بیشتر بخوانید:

دو دهه فرماندهی «حاج قاسم» بر نیروی قدس +عکس

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ‌تفاوت بسیاری با سایر انقلاب‌ها در دنیا ‌دارد، ادامه داد: بعضی از انقلاب‌ها قشری و کارگری بودند، بعضی‌ها انقلاب عنصری بودند مثل انقلاب سیاه‌ها بر سفیدها، بعضی انقلاب‌ها نظامی بودند مثل انواع کودتاهای نظامی در دنیا، بعضی انقلاب‌ها با مداخله خارجی‌ها در یک کشور باعث یک دگرگونی و سقوط یک حاکمیت شد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران ‌با هیچ یک از این عناصر شباهت ندارد و انقلابی بود که فقیر و غنی، شهری و روستایی، باسواد و بیسواد در صحنه حاضر شدند و همه اقشار را در درون خود به رهبری امام جا داد.انقلاب ما در زمانی به وقوع پیوست که آمریکا حاکم مطلق جهان بود و سخنان امام خمینی که نه شرقی و نه غربی همه را حیرت‌زده کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما در زمانی به وقوع پیوست که شاه ایران در اوج قدرت و سرمست از قدرت و اقتدار بود خاطر نشان کرد: شاه و ساواک یک حکومت نظامی در منطقه و کشور ایجاد کرده بود و ایران را از جهان اسلام جدا کرده بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با یادآوری اینکه شاه در آن زمان اولین کشور اسلامی بود که حریم‌ها را شکست گفت: شاه سفارت رژیم صهیونیستی را در ایران تاسیس کرد.وی با بیان اینکه عمده جریان‌های انقلابی را ساواک در آن زمان متلاشی کرد و اسناد آن موجود است گفت: انقلاب اسلامی در یک فضای غیرممکن به‌وقوع پیوست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب ما در بدترین شرایط و سختی‌ها به رهبری امام بزرگترین به پیروزی رسید افزود: مردم ما به رهبری امام خمینی به پیروزی رسید و انقلاب مردم ما پیروز شد.وی افزود: همه ما از جنس مردم هستیم اما از ملت در وفا و صفا و اعتقاد آنها به اصول متحیریم و نمی‌دانیم چگونه می‌شود حق ملت را ادا کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه در طول انقلاب در هشت تا 9 مقطع اساسی ملت ناجی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند گفت: اولین مقطع آن در زمان پیروزی انقلاب بود.وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب هم ملت بلافاصله در تثبیت نظام وارد صحنه شدند افزود: مردم با رای بالا، نظام اسلامی را تثبیت کردند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مقطع سومی که مردم با حضور خود در صحنه ناجی نظام بود، حضور مردم در برابر فتنه‌های علیه نظام بود افزود: زمانی که منافقین کودتاهایی علیه نظام انجام می‌دادند مردم با حضور و تقدیم خون فرزندان خود در برابر این‌ فتنه‌ها ایستادند.

وی خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی هم ملت ایران بیش از 200 هزار شهید دادند و توانستند دشمن تا دندان مسلح را شکست دهند.فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه در زمان ارتحال امام هم که یک خوف جان مردم را فرا گرفته بود، بیان کرد: ملت ایران با پیدا کردن راه دقیق و توجه با رهبر معظم انقلاب دوباره نظام را از یک خطر بزرگ نجات دادند.

وی با اشاره به اینکه در سال 88 و در فته اخیر هم که ضدانقلاب برای براندازی وارد شدند و موج سواری می‌کردند افزود: این ملت ایران بود که وارد صحنه شد و بینی دشمن را به خاک مالید.

سردار سلیمانی با اشاره به حضور مردم ایران در تمامی صحنه‌ها و پشتیبانی از نظام گفت: باید کف پای این ملت را بوسید چرا که ملتی بزرگ و وفاداری داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    0 0
    توافتخار ایران زمینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس