کد خبر 830051
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
ارسن ونگر

هواداران آرسنال در اقدامی هماهنگ در شبکه های اجتماعی به صورت یکپارچه خواهان جدایی ونگر و حضور کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و سابق بایرن مونیخ روی نیمکت تیم خود شده اند.

به گزارش مشرق، به نظر می رسد پایان دوران آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال نزدیک باشد.

 شکست امروز 0-1 برابر تاتنهام در دربی شمال لندن باعث شد انتقادها از ونگر به اوج برسد و حالا توپچی ها با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول رده چهارمی، 6 امتیاز از این تیم کمتر داشته و عملا شانس زیادی برای صعود به لیگ قهرمانان برای دومین سال متوالی ندارند.

ونگر که در جریان بازی و خصوصا اواخر مسابقه از فرصت سوزی های مهاجمانش به شدت ناراضی بود، در پایان دیدار امروز اعتراف کرد که اگرچه این تیم به مبارزه ادامه خواهد داد، اما آرسنال شانس زیادی برای صعود به لیگ قهرمانان ندارد.

اما اخبار حاکی از آن است که هواداران آرسنال در اقدامی هماهنگ در شبکه های اجتماعی به صورت یکپارچه خواهان جدایی ونگر و حضور کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و سابق بایرن مونیخ روی نیمکت تیم خود شده اند. در توئیت هایی فراوان، هواداران آرسنال از آنچلوتی خواسته اند هدایت توپچی ها را بر عهده بگیرد تا ونگر از این تیم جدا شود.

آنچلوتی در اواخر سال قبل از بایرن اخراج شد و از آن مقطع هدایت تیمی را بر عهده نداشته است و شاید در حال حاضر بهترین گزینه بدون تیم به شمار می آید.

همچنین دیروز کوریره دلا اسپورت در گزارشی ادعا کرد لوییس انریکه، سرمربی سابق بارسا نیز یکی از گزینه هاست؛ اما با توجه به پیشنهاد چلسی، اولویت انریکه حضور در جمع آبی های لندن خواهد بود.

پس با این تفاسیر، به نظر می رسد صبر هواداران آرسنال در مورد ونگر دوباره به سر آمده و شاید تنها فتح لیگ اروپا یا شکست سیتیزن ها در فینال جام اتحادیه، اقامت پروفسور را برای یک سال دیگر تمدید کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    0 0
    لعنت بر تو ونگر که اشک هواداران بدبخت تیمت رو در اوردی
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    0 0
    ینی کسی نیست این گاو پیشونی سفید رو از آرسنال اخراج کنه ؟؟ مشرق تو بگو
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    0 0
    این همه سال گند زدی به آرسنال ، اشک تماشاگراش رو در اوردی .... خجالت بکش و برو ! والله سنگ پا قزوین هم سگش شرف داره بهت
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    0 0
    تمام زمان و زمین می خان ونگر از آرسنال بره ولی نمی ره ! تا آرسنال رو به دسته یک نفرسته باورش نمیشه قهرمانی دیگه یه رویای خام است
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    0 0
    مشرق تو بگو با این چیکار کنیم بره از آرسنال ؟؟ پدر مردم در اورده ، جام بگیر نیست به هیچ وجه
  • ضد ونگر IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    0 0
    بی لیاقت ترین و ضعیف ترین مربی تاریخ جهان و البته ناکام ترین بدون ترید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس