کد خبر 830020
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
پرچم حزب الله لبنان

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن تمجید از سرنگون کردن جنگنده متجاوز صهیونیست از سوی ارتش سوریه اعلام کرد که مرحله جدیدی شروع شده و معادلات قدیمی از بین رفته است.

به گزارش مشرق به نقل از  المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به واکنش ارتش سوریه به حملات رژیم صهیونیستی و سرنگونی یک جنگنده اف۱۶ این رژیم واکنش نشان داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: مرحله راهبردی جدیدی شروع شده است. تجاوز مداوم رژیم صهیونیستی به سوریه و هدف قرار دادن تاسیسات و مراکز نظامی و شهری آن محکوم است. از هوشیاری ارتش سوریه در مقابله با جنگنده های اسرائیلی و سرنگونی جنگنده اف ۱۶تمجید می کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیامدهای سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی

پیامی که اسد از طریق پوتین به نتانیاهو داد


حزب الله بیان کرد: این سرآغاز مرحله جدیدی است که مانعی در برابر هدف قرار دادن حریم هوایی و اراضی سوریه می شود. حمایت آشکار رژیم صهیونیستی از تروریسم و گروههای تکفیری و ورود به خط بحران سوریه از باب دشمنی و تجاوز را مورد انزجار قرار می دهیم.


در این بیانیه آمده است: تحولات امروز مفهومش این است که معادلات قدیمی قطعا تغییر کرده و از بین رفته است. ما حمایت قوی و ثابت خود از ملت سوریه در دفاع از اراضی، حاکمیت و حقوقش را مورد تاکید مجدد قرار می دهیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    3 3
    مرگ بر منافق جن پرست
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
      3 1
      سوختی صهیونیست؟ بسوز! نابودی اربابت نزدیکه
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    0 0
    مرگ بر اسرائیل فاشیست درود بر حزب الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس