لوگو سپاه پاسداران

بازدید مقامات و شخصیت های حوزه دفاعی و علمی کشور از نمایشگاه جلوه های تحول سپاه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) که ترسیم کننده اقتدار علمی کشور است ادامه دارد.

به گزارش مشرق، همزمان با دهه فرخنده فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه "جلوه ‌ای تحول سپاه "در حال برگزاری است. در این نمایشگاه که از روز یکشنبه 15 بهمن ماه با حضور سردار سرلشگر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گشایش یافت، دستاورد های طرح راهبردی تحول علمی و تعالی معنوی دانشگاه جامع امام حسین(ع) در حوزه های تربیتی، آموزشی وپژوهش و فن آوری این دانشگاه  با هدف ارائه الگوی دانشگاه سازمانی تراز انقلاب اسلامی و کسب نظرات فرماندهان و اندیشمندان و صاحب نظران این عرصه  و همچنین ایجاد زمینه برای تحقق تمدن نوین اسلامی ارائه می شود. 

این نمایشگاه که از بخش های "مبانی و جهت گیری های تحول علمی و تعالی معنوی" و "تربیت سربازان عصر ظهور" و "جهاد علمی" تشکیل شده است تا روز 25 بهمن در محل دانشگاه جامع امام حسین(ع) جریان دارد.این نمایشگاه تاکنون مورد استقبال و بازدید مقامات و شخصیت های برجسته حوزه های دفاعی،امنیتی و علمی کشور قرار گرفته است.

سپاه نیوز

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس