کد خبر 829225
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
ساغلام

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از برتری تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از پیروزی تیمش در داربی تبریز گفت: اکنون می‌توانیم خیلی بهتر به بالای جدول نگاه کنیم.

ارطغرول ساغلام پس از پیروزی تیمش در داربی تبریز اظهار کرد: به سه امتیاز این مسابقه احتیاج داشتیم. این سه امتیاز از دیدگاه‌های مختلفی به ما کمک خواهد کرد. با کسب این سه امتیاز، می‌توانیم از غفلت تیم‌های پایین جدولی استفاده کنیم. اکنون می‌توانیم خیلی بهتر به بالای جدول نگاه کنیم، از نظر این که اعتماد به نفس بازیکنان برگردد. پیروزی‌های متوالی اتفاق خوبی است و از طرفی هم از روز یک‌شنبه لیگ قهرمانان آسیا را شروع می‌کنیم و این سه امتیاز می‌تواند از نظر روحی و روانی به ما کمک کند.

سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: از اول بازی سعی کردیم فوتبال خوبی را ارائه کنیم و به صورت سازمان دهی شده به سمت دروازه حریف حمله کنیم. برای این موضوع باید صاحب توپ می‌شدیم و امروز بیش از 80 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. این اتفاق خوبی است اما تیمی که این قدر صاحب توپ است، باید موقعیت‌های گلزنی بیشتری خلق کند. در سوی مقابل به جز یکی، دو صحنه، تیم حریف موقعیتی نداشت و در نهایت بازی صبورانه ما نتیجه داد و به برتری رسیدیم. به خاطر کسب سه امتیاز به بازیکنان تبریک می‌گویم و از طرفداران تیم تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: این را بگویم که از این پس بازی‌های بهتری را ارائه می‌دهیم. فعلا لیگ برتر را کنار می‌گذاریم و روز دوشنبه یک رقابت جدید برای ما آغاز می‌شود. امیدوارم بتوانیم در بازی روز دوشنبه، در حد لیاقت خودمان ظاهر شویم.

ساغلام درباره رفع مشکلات این تیم در خط دفاع و باقی ماندن مشکلات در خط حمله گفت:‌ با شما هم‌فکر هستم. باز هم می‌گویم تیمی که این قدر صاحب توپ است، باید موقعیت‌های زیادی بسازد. فکر می‌کنم شما باید به من حق بدهید که ایجاد تغییر در عقاید بازیکنانی که سال‌های سال با یک عقیده خاص فوتبال بازی می‌کنند، دشوار است. حتی تیم‌هایی که بازیکنان خیلی خوب دارند، برای خروج از این شرایط، نیاز به زمان بیشتری دارند.  این که من بتوانم در سه هفته همه چیز را به شرایط آرمانی تبدیل کنم دشوار است. من هم چنین انسانی نیستم که بتوانم در مدت زمان کوتاه کارهای بزرگ انجام دهم. برای این کار نیاز به زمان داریم. وقتی جدول لیگ را نگاه می‌کردیم، حریف امروز ما از نظر جدولی در وضعیت مناسبی بود اما وقتی بازی را نگاه می‌کنیم، همه چیز متفاوت است.

سرمربی تراکتورسازی تبریز افزود: این نشان می‌دهد که در تیم ما بازیکنان خوبی وجود دارند که نتوانستند تمام ارزش‌های خود را نشان دهند. سعی می‌کنم با استفاده از تجربه و علم خودم به آنها نشان دهم که توانایی زیادی دارند. خیلی خوشحالم تیمی دارم که بازیکنانم به راحتی صحبت‌های من را متوجه می‌شوند و آن را اجرا می‌کنند و این را می‌دانم که قرار است در روزهای آینده بازی‌های بهتری را ارائه دهیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس