نقشه میدانی شمال حلب.jpg

تروریست ها پس از ناکامی در جنوب شهرک «معرسه الخان» تلاش کردند از سمت شهرک «باشکوی» پیشروی کنند که با واکنش قاطع نیروهای دفاع مردمی نبل و الزهر ناکام ماندند.

سرویس جهان مشرق - عناصر تروریستی جبهه النصره پس از شکست های سنگین در جنوب غرب استان حلب و شرق استان ادلب برای متوقف کردن پیشروی ها، عملیات جدیدی را برای بر هم زدن تمرکز نیروهای جبهه مقاومت انجام دادند.

شهرک «بیانون» در شمال غرب شهر حلب مبداء جدید تروریست ها برای خودنمایی میدانی بود و آنان با حمله به مواضع نیروهای جبهه مقاومت در جنوب شهرک «معرسه الخان» تلاش کردند تا شکست های خود را در سایر جبهه ها جبران کنند.

تازه‌ترین گزارش‌ها از تحولات دیگر مناطق سوریه را از اینجا دنبال کنید

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات حملات تروریست ها در این محور اشاره کرد و گفت: نیروهای دفاع مردمی نبل و الزهرا تحرکات تروریست ها را قبل از رسیدن به شهرک «معرسه الخان» به طور کامل رصد و شناسایی کردند و در همان گام نخست آنان را زمین گیر کردند.

نقشه میدانی شمال حلب
**ّبرای مشاهده بهتر جزییات و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**


وی افزود: درگیری های سنگین در حومه جنوبی شهرک «معرسه الخان» چندین ساعات به طول انجامید و  در نهایت نیروهای دفاع مردمی نبل و الزهرا موفق به دفع حملات در این محور شدند. در جریان این درگیری ها 30 تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، عناصر تروریستی در این عملیات درصدد بودند از محور جنوبی خود را به شهرک «معرسه الخان» برسانند اما نیروهای دفاع مردمی توانستند پیشروی آنان را در این محور متوقف و با انجام حملات معکوس وضعیت میدانی را به سود خود تغییر دهند.

از تحولات عفرین و تجاوز ترکیه چه خبر؟

تحولات میدانی شمال سوریه ۲۱ روز پس از حملات سنگین ارتش ترکیه/ گورستان‌ عفرین هم از عملیات شاخه زیتون اردوغان در امان نماند + تقشه میدانی و تصاویر

عناصر تروریستی در تلاش بودند با اشغال شهرک «معرسه الخان» راه ارتباطی شهرک های نبل و الزهرا را در شمال غرب شهر حلب با مناطق شرقی قطع کنند اما عملیات آنان برای محاصره این دو شهرک ناکام ماند. شهرک «معرسه الخان» در جنوب شهرک های نبل و الزهرا واقع شده است.

منابع میدانی در گفت وگو با مشرق از وقوع درگیری در حومه شهر «باشکوی» هم خبر داد و گفت: تروریست ها پس از ناکامی در جنوب شهرک «معرسه الخان» تلاش کردند از سمت شهرک «باشکوی» پیشروی کنند که با واکنش قاطع نیروهای دفاع مردمی نبل و الزهر ناکام ماندند.

در جریان درگیری های سنگین امروز در حومه جنوبی شهرک «معرسه الخان» یک تن از نیروهای دفاع مردمی به نام «خالد احمد مراد» به شهادت رسید؛ در جریان این درگیری ها چند تن دیگر از نیروهای مردمی هم مجروح شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    36 6
    این تروریست‌ها توسط ترکیه حمایت میشن. باید به شدت سرکوب بشن و مقاومت پیشروی کنه تا کمربند امنیتی بهتر بشه، نیروهای ترکیه رو هم بزنید تا از این غلطها نکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس