کد خبر 828209
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
خودروهای وارداتی

بازار امروز خرید و فروش خودروهای وارداتی با افزایش قیمت دلار سوت و کور شده است و عمده فروشندگان به دلیل تغییرات لحظه‌ای قیمت دلار دست از فروش برداشتند.

به گزارش مشرق، مردم در آشفته بازار خودروهای وارداتی بدون اطلاع از قیمت‌ها در طرح‌های فروش شرکت کرده و فقط جیب واردکنندگان را پر می‌کنند زیرا شرکت‌ها هیچ تعهدی نسبت به تحویل خودرو آن هم در زمان مقرر ندارند و فقط از این طرح‌ها نقدینگی خود را تأمین می‌کند.

بازار امروز خرید و فروش خودروهای وارداتی با افزایش قیمت دلار  سوت و کور شده است و عمده فروشندگان به دلیل تغییرات لحظه‌ای قیمت دلار دست از فروش برداشته و منتظر ثابت قیمت‌ها هستند.  البته آن دست از واردکنندگانی که در طول چند ماه اخیر به بهانه‌های مختلف قیمت محصولات خود را افزایش داده بودند  از طریق واسطه ها به صورت محدود خودروهایی را برای کنترل قیمت‌ها و عدم کاهش آنها در بازار بفروش می رسانند.

بیشتر بخوانید:

گرانی ۹۰ میلیونی خودروهای وارداتی

کلاه‌برداری در بازار خودروهای وارداتی به شیوه جدید

در بازار امروز خودروهای وارداتی توسان بدون گارانتی با قیمت 248 میلیون تومان و با گارانتی 260 میلیون تومان، سانتافه 314 میلیون تومان، سوناتا  217میلیون تومان، سراتو 194 میلیون تومان، النترا 193 میلیون تومان ،رافور 330 میلیون تومان معامله می شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس