کد خبر 827625
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصار الله یمن

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» با اشاره به اینکه شهداء دارای آرمان هستند و زنده هستند گفت: اطاعت از طاغوت «راه حل» نیست بلکه بزرگترین و خطرناکترین مشکل و مصیبت است.

به گزارش مشرق، سخنرانی «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت گرامیداشت روز شهید  آغاز شد.

وی در آغاز سخنرانی خود ضمن اهدای درود و سلام به خانواده شهدای مقاومت یمن، این روز را به آنها تبریک گفت و تاکید کرد که طبق آیات قرآن آنهایی که در راه خدا جهاد می کنند و شهید می شوند، زنده هستند.

الحوثی با بیان اینکه شهید دارای مبنا و مسئله ای است که فداکاری از این مبنا شروع می شود، تاکید کرد: کسی که در موضع باطل باشد، نزد خداوند متعال به عنوان شهید شناخته نمی شود و چنین فردی هیچ ارتباطی با وعده الهی ندارد.

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد: هر کس متعهد و ملتزم به مبانی حق و عدالت باشد، نزد خدا به عنوان شهید شناخته می شود.

وی عنوان کرد: وعده های بزرگ الهی به شهید موضع و مسئولیت می دهد و شهادت فداکاری آگاهانه و هدفمند و با انگیزه ایمانی صورت می گیرد و فداکاری بدون آگاهی و بدون معرفت نیست.

الحوثی تاکید کرد: کسانی که به ناحق در حملات کشته می ‌شوند، «شهدای مظلومیت» هستند و اما کسانی که برای خود آرمانی عادلانه داشته و در راه رسیدن به این آرمان کشته می ‌شوند، «شهدای مسئولیت» هستند.

رهبر جنبش انصارالله ادامه داد: کسی که تصور می کند این زندگی بدون هر گونه درگیری و چالش است، واقع بین نیست و در عالم خیالات به سر می برد.

وی تصریح کرد: اطاعت از طاغوتیان و جنایتکاران راه حل نیست، بلکه بزرگترین و خطرناکترین مشکل و مصیبت است.

وی تاکید کرد: اگر این دنیا را برای ظالمانی که از ابرازهای قدرت استفاده می‌ کنند، واگذار کنیم اسلام و آرامش در دنیا گسترش پیدا نخواهد کرد.

الحوثی ادامه داد: مزدوران در منطقه عربی هیچ گونه طرح اصیلی که برگرفته از هویتشان باشد، ندارند چرا که کارشان مزدوری است.

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه اماراتی ‌ها و سعودی ها وابسته به جبهه آمریکا هستند، افزود: این جبهه به دنبال گسترش فساد بر روی زمین است و ظلم و جنایت را گسترش داده است.

رهبر مقاومت یمن همچنین بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا و فداکاری‌ آنها و پوشش و انتشار این فداکاری ‌ها در رسانه ‌ها تأکید کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس