کد خبر 827327
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
احمد نوراللهی

بازگشت احمد نوراللهی و بشار رسن برانکو را با دردسر شیرینی مواجه کرده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس این فصل از نظر بازیکن چیزی کم و کسر ندارد و نه تنها درون زمین که حتی نیمکت خوبی هم در اختیار دارد.

برانکو ایوانکوویچ بارها در مصاحبه های خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر عنوان کرده است فاصله بین بازیکنان اصلی و نیمکت نشین این تیم بسیار کم است. اختلافی که با حضور احمد نوراللهی و بازگشت بشار رسن از اردوی تیم المپیک عراق، کادر فنی سرخپوشان پایتخت را با دردسر شیرین روبرو کرده است.

ایوانکوویچ مهره های بسیار خوبی را در خط دفاع و میانی زمین دارد.

سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی و شایان مصلح مدافعان پرسپولیس در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال را تشکیل دادند و برانکو ایوانکوویچ بدون آنکه تیمش متحمل ضرر ود بارها در بین نفرات دفاعی خود ایجاد تغییر کرد.

در خط میانی پرسپولیس نیز نفراتی همچون: کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، بشار رسن، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، احسان علوان زاده، وحید امیری و بهنام طاهرخانی حضور دارند تا کار برای برانکو ایوانکوویچ در انتخاب نفرات اصلی خود سخت شود.

در این بین بازیکنانی نظیر محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی توانسته اند تا کنون در چند پست بازی کرده و توانایی های خود را در پست های غیر تخصصی نیز نشان دهند تا برانکو ایوانکوویچ کمترین دغدغه را در یک سوم دفاعی و همچنین میانه میدان داشته باشد. 

سرمربی پرسپولیس به همان اندازه که در خطوط دفاعی و میانی اش بازیکنان خوبی دارد به همان اندازه در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است.

پس از حدایی مهدی طارمی، زوج گادوین منشا و علی علیپور در خط حمله پرسپولیس بطور ثابت قرار گرفته اند. در صورت محرومیت یا مصدومیت یکی از آنها، برانکو ایوانکوویچ مجبور است وحید امیری را در خط حمله بازی دهد. پاشنه آشیلی که می تواند یقه پرسپولیس را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

دردسر شیرین کادر فنی پرسپولیس در انتخاب نفرات اصلی اش در دفاع و هافبک تبدیل به معضل جدید کادرفنی سرخپوشان شده است و بابد دید برانکو ایوانکوویچ در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر از چه ترکیبی در مقابل سپاهان اصفهان استفاده خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس