کد خبر 826700
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
تیر و کمان

با برنامه وزارت ورزش و جوانان بزودی شاهد تغییراتی گسترده در بدنه وزارت ورزش خواهیم بود.

به گزارش مشرق، دوره 4 ساله محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان خردادماه سال جاری به پایان رسید اما همچنان خبری از برگزاری انتخابات این فدراسیون نیست. محمدعلی شجاعی بعد از فعالیت غیرقانونی 3 ساله در کمیته ملی المپیک به عنوان خزانه‌داری سرانجام از این پست کنار رفت تا همچنان بتواند بر مسند قدرت در فدراسیون بنشیند. با وجود اینکه دوره 4 ساله وی نیز به پایان رسید اما بازهم وزارت ورزش تکلیف این فدراسیون را مشخص نکرد.

نکته عجیب اینکه شجاعی 18 آذرماه با حکمی از سوی مهرعلیزاده استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع این استان شد اما بازهم تغییری در وضعیت فدراسیون به وجود نیامد و وزارت ورزش هیچ خبری در خصوص برگزاری انتخابات منتشر نکرد و شجاعی نیز فعلا از سمت خود استعفا نکرده است.

بهانه وزارت ورزش و جوانان برای روشن نکردن تکلیف فدراسیون تیر و کمان، عدم تائید اساسنامه این فدراسیون بوده اما به نظر می رسد سرانجام صدارت غیرقانونی شجاعی بعد از قریب به 5 سال در این فدراسیون به پایان خواهد رسید و سرپرست این فدراسیون معرفی خواهد شد تا مقدمات برای برگزاری انتخابات این فدراسیون آماده شود.

گفته می شود که سرپرست این فدراسیون یکی از چهره های آشنا و معاونین وزیر ورزش و جوانان است. غلامرضا شعبانی بهار معاونت ورزش همگانی گزینه ایست که وزارت ورزش و جوانان برای سرپرستی فدراسیون تیر و کمان در نظر گرفته، اتفاقی که با یک تیر دو نشان خواهد بود.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

چرا باید وزارت ورزش برای فدراسیون تیر و کمان سرپرست انتخاب کند؟

مدتهاست که وزارت ورزش و جوانان قصد تغییر معاونت همگانی و معاونت فرهنگی را دارد و انتخاب شعبانی بهار به عنوان سرپرست فدراسیون تیر و کمان بهترین فرصت خواهد بود تا این تغییرات انجام شود.

با حضور شعبانی بهار به عنوان سرپرست فدراسیون تیر و کمان صندلی او به احتمال فراوان به کیومرث هاشمی خواهد رسید که بنا به وعده وزیر ورزش و جوانان قرار است پستی کلیدی در بدنه وزارت ورزش و جوانان داشته باشد.

روز انتخابات کمیته ملی المپیک بود که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مجمع اعلام کرد در وزارت ورزش پست کلیدی به کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک داده خواهد داشت.

شنیده‌ها حاکی از این است که کیومرث هاشمی رئیس سابق کیمته ملی المپیک کرسی معاونت ورزش همگانی را خواهد گرفت و رسما جانشین شعبانی بهار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس