کد خبر 826009
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
مهدی تاج داوزنی گرشاسبی افتخاری آجورلو

مدیران عامل باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در جلسه با حضور مهدی تاج و محمدرضا داورزنی شرکت کردند.

به گزارش مشرق، مدیران عامل باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در جلسه با حضور مهدی تاج و محمدرضا داورزنی شرکت کردند و در مورد بازی با تیم‌های عربستانی در کشور بی طرف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

«حمیدرضا گرشاسبی»، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به جلسه ای که پیرامون حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا با حضور داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین رییس فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه های ایران که در این رقابتها حضور دارند، برگزار شد؛ اظهار داشت: در این جلسه مسائل مختلف پیرامون حضور تیم های ایرانی در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت


سرپرست باشگاه پرسپولیس از ایران به عنوان یکی از امن ترین کشورهای دنیا نام برد و اظهار داشت: در این مدت ثابت شده که ایران کشور امنی است و در رقابت های ورزشی هم نشان دادیم که ایران از امنیت بالایی برخوردار است به همین دلیل انتظار ما این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا همانطور که که هیات اجرایی هم رای به برگزاری بازی ها بصورت رفت و برگشت و به میزبانی ایران و عربستان داد ؛فارغ از دخالت سیاست قانون و مقررات را اجرا کند.

گرشاسبی گفت: عربستان پیرامون برگزاری مسابقات فوتبال تیم های باشگاهی این کشور در کشور دیگر به کنفدراسیون فوتبال آسیا فشار می آورد که انتظار این است که مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا شاهد برگزاری رقابت های خوب،زیبا و تماشاگر پسند باشیم.

«سیدرضا افتخاری»، مدیرعامل استقلال در خصوص جلسه امروز مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه هایی که در مسابقات جام قهرمانان آسیا حضور دارند با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در این جلسه موارد خوبی بررسی شد. ما قبلا هم اعلام کردیم که از AFC و فیفا خواهان اجرای عدالت هستیم و می خواهیم در مسابقات جام قهرمانان آسیا حقی از تیم های ایرانی در میزبانی ضایع نشود.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

واکنش تاج به رای AFC درباره مناقشه عربستان

 افتخاری ادامه داد: چندی پیش کمیته ای به نام کمیته امنیت از AFC به ایران آمد و بازدید و گزارشی داشتند که ما منتظر انتشار این گزارش هستیم و امیدواریم که این گزارش مشکل ما را حل کند در غیر این صورت ناچار هستیم تا حصول نتیجه این موضوع را از طریق AFC و فیفا پیگیری و حل کنیم.

مدیرعامل استقلال با بیان این مطلب که نباید سیاست را در ورزش دخالت داد افزود: متاسفانه رقبای ما از این موقعیت سوءاستفاده می کنند و بهانه های واهی می آورند در حالی که کشور ما کاملا امن است و با برگزاری مسابقات متعدد بین المللی این موضوع را به تمام دنیا اعلام کرده ایم.

افتخاری در پایان عنوان کرد: امیدوارم AFC تصمیم درستی بگیرد و حق باشگاه های ایرانی را به آنها برگرداند.

«مصطفی آجرلو»، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان جلسه گفت: امروز به درخواست باشگاه ها، آقای تاج جلسه ای را در دفتر  آقای داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار کردند که تصمیم کمیته مسابقات AFC بررسی شود.

وی افزود: رای هیات اجرایی منجر به این شد که برابر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا مسابقات در زمین خود باشگاه ها برگزار شود و در زمین بی طرف نباشد. با توجه به این که ۱۰ روز پیش هم یک شرکت ایرلندی مامور بررسی امنیت چهار کشور عربستان صعودی، امارات متحده عربی، قطر و ایران شده بود سه گزارش منتشر شده بود و فقط گزارش ایران را ارائه نکرد.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: قرار شد فدراسیون فوتبال ایران این مساله را پیگیری کند تا گزارش ایران هم منتشر شود. فوتبال یک بسته سیاسی نیست و باید آن را از سیاست جدا کرد. خواسته من این است که این اتفاق از طرف فدراسیون فوتبال پیگیری شود تا ما در کشور خودمان و با هوادارن پرشورمان میزبان تیم های دیگر باشیم.

آجرلو در پایان گفت: در کنار حضور هواداران این میزبانی ها به لحاظ اقتصادی هم کمک قابل توجهی به سه باشگاه ایرانی حاضر در مسابقات جام باشگاه های آسیا می کند. از هوادارنمان میخواهیم در کمال آرامش در انتظار خبرهای خوب برای میزبانی ها باشند.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس