مجرم نمایه

مرد شیطان‌صفت که متهم است با ادعای کمک به مادربزرگش پسران نوجوان را فریب داده و به آنها تعرض کرده سرانجام بازداشت شد.

به گزارش مشرق، این پرونده از چند ماه قبل و به دنبال طرح شکایت‌های مشابه درباره تعرض مردی جوان به پسران نوجوان در شرق تهران به جریان افتاد. آخرین شاکی که پسری ۱۴‌ساله بود روز چهارشنبه، ۲۷ دی‌ماه در یک کانال سرپوشیده آب در خیابان اردیبهشت شمالی در تهرانپارس مورد آزار قرار گرفت.

ساعت ۱۴ آن روز کسبه محل این کودک را از کانال آب بیرون کشیده و مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس را از ماجرا با خبر کردند. او گفت: در حال عبور از کنار پارک پلیس بودم که راننده یک پراید سفیدرنگ از من خواست در انتقال چند گلدان که برای مادربزرگش خریده به او کمک کنم که قبول کردم، اما او با تهدید چاقو من را به کانال آب منتقل کرده و...

با طرح شکایت و تأیید شدن ماجرا از سوی کارشناسان پزشکی قانونی، پرونده به دستور قاضی سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه‌۲۷ برای بررسی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. 

  

آن روز شوم

پسر نوجوان که همراه پدرش به اداره پلیس مراجعه کرده بود جزئیات بیشتری از ماجرا را برای کارآگاهان شرح داد. او گفت: بعد از تعطیل شدن مدرسه راهی خانه‌مان شدم. نبش کوچه ۲۱۸ شرقی مردی جوان مقابلم قرار گرفت و گفت که برای مادربزرگش مقداری گل و گلدان خریده و از من خواست به او کمک کنم تا گل و گلدان‌ها را به خانه مادربزرگش ببریم.

من هم برای کمک به او قبول کردم. آن مرد از جلو حرکت کرد و من هم دنبالش راه افتادم. از روی پل عابر پیاده به سمت دیگر بزرگراه شهید زین‌الدین رفتیم و مقابل پارک پلیس سوار یک سواری پراید که شیشه‌دودی داشت شدیم. آن مرد ناگهان چاقو کشید و من را تهدید کرد که اگر اعتراض کنم من را می‌کشد. من هم ترسیدم. او شروع به رانندگی کرد و وارد خیابان اردیبهشت شمالی شد و حوالی خیابان سراج توقف کرد.

آن مرد من را با تهدید به داخل یک روزنه باریک که به کانال آب راه داشت و کاملاً تاریک بود کشاند و... 

شکایت‌های مشابه

با مطرح شدن شکایت معلوم شد که متهم همان مجرم تحت تعقیبی است که از مدتی قبل به همین شیوه پسران نوجوان را ربوده و به آنها تعرض کرده است. یکی دیگر از شاکیان پسری ۱۱‌ساله بود که حوالی پارک لویزان هدف آزار جنسی قرار گرفته بود. او که همراه پدرش خود را به اداره پلیس رسانده بود، گفت: ساعت ۲۲:۳۰ شنبه، ۲۵ آذرماه بعد از خرید ساندویچ مقابل پارک پلیس آمدم تا پدرم به دنبالم بیاید و به خانه برویم.

همان لحظه مردی از من خواست به او کمک کنم که چند گلدان را داخل ماشین پرایدش بگذاریم که قبول کردم. وقتی کنار پراید رفتیم از گلدان خبری نبود.

او با تهدید چاقو من را سوار ماشین کرد و خودش پشت فرمان نشست و شروع به رانندگی کرد. بعد از ساعتی رانندگی با تهدید من را به حوالی پارک لویزان در ۳۵ متری استقلال کشانده و... او قبل از فرار به من گفت اگر فریاد بکشم و درخواست کمک کنم گردنم را خواهد شکست...

بازداشت ایمان ۲۵ ساله 

در حالی که تعداد شکایت‌های مشابه در حال مطرح شدن بود کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند شماره پلاک خودروی پراید هاچ‌بک سفید شیشه دودی به شماره انتظامی ایران۶۶/***ل۴۷ را به دست آوردند.

بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که کارآگاهان با بررسی سوابق مالک آن متوجه شدند که خودرو متعلق به مردی‌۶۰ ساله است که در حال حاضر در اختیار پسر ۲۵‌ساله‌اش ایمان قرار دارد. وقتی تصویر ایمان از سیستم جامع پلیس استخراج شد و در اختیار شاکیان قرار گرفت او را به عنوان متهم شناسایی کردند.

با شناسایی متهم بود که کارآگاهان ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه ۳۰ دی‌ماه راهی خانه ایمان در خیابان سراج شده و او را بازداشت کردند. 

اعتراف به جنایت‌های سیاه

ایمان وقتی مورد تحقیق قرار گرفت به تعرض سریالی به پسران نوجوان اعتراف کرد. او گفت علاوه بر پراید سفیدرنگ با خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ مادرش یا موتورسیکلت هوندایی که در اختیار داشت کودکان را ربوده و در کانال سرپوشیده آب در خیابان اردیبهشت شمالی به آنها تعرض کرده است. 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به موارد آزار و اذیت جنسی مشابه، شناسایی دقیق تعدادی از شاکیان پرونده و برای شناسایی دیگر شاکیان احتمالی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم پرونده از سوی قاضی سهرابی صادر شده است، بنابراین شاکیانی که موفق به شناسایی متهم شده‌اند، می‌توانند برای طرح شکایت به اداره شانزدهم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند، همچنین در صورتی که شهروندان از دیگر جرائم ارتکابی متهم اطلاعاتی در اختیار دارند اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۱۶ در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    19 0
    لطفا اعدامش کنید تا درس عبرت شود. کودک آزاری جرم بزرگی است و اگر همین طور پیش برود، به هیچ چیز و هیچ جا نمی شود اعتماد کرد.
  • محمود IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    8 0
    احتمالا همین بلاها خیلی سرش آوردن که حرفه ای بوده بیشرف
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    12 2
    باید اعدام بشه و گرنه این آدم کثیف هر جا بره حتی زندان کار کثیفش رو ادامه میده اعدام کمترینه براش
  • CA ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    1 6
    تبرئه میشه چون ۴ تا شاهد باید داشته باشه
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      7 0
      پزشکی قانونی تایید کنه,کافیه؛ ولی حکمش زنده زنده سوزاندنه ,نه اعدام.
    • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      1 6
      پزشکی قانونی چه چیز را تایید کند؟ فقط می تواند اصل لواط را تایید کند. اما اینکه چه کسی تجاوز کرده را نمی شود به سادگی ثابت کرد مگر آنگه زمان زیادی از تجاوز نگذشته باشد.
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    5 0
    عجب خانواده ای,پدر پراید دار ومادر ۲۰۶ دار وپسر موتور دار و۲۵ساله...!کجا تربیت شده؟؟
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    5 1
    پسر خوب ,سرتو میبرید بهتر نبود که با این فلاکت زنده باشی...... کی اینچیزارو باید یاد بچه ها ونوجوونا بده؛تو این وضع شهوتسرایی مملکت وراه بسته ارضا....
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    4 0
    چرا این وحشی کثافت؛کارش به اعمال شنیع رسیده...
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    9 4
    این یارو خودشم نفمید چی نوشته (راه بسته ارضا)راه بسته ارض حالا هر راهی بسته بود یارو باید از راه خلاف بره جلو!!؟مردک یارو وضع مالیش که بد نیست نرفته ازدواج کنه این گگناه کبیره رو انجام داده.حالا هرکی هر کاری انجام میده به مملکت وجامعه ربطش میدین!!؟طرف آدم حروم .... بوده چه ربطی به مملکت داره؟
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    9 1
    چرا نمیتونن اعدامش کنن!!؟4تاشاهد هم نمیخواد چون خودش اعتراف کرده.البته اگه حقوق بشر آمریکایی و عوامل جیره خور داخلیش اجازه بدن!!؟
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    7 2
    فقط زنده زنده بسوزونیدش.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    5 2
    فقط زنده زنده بسوزونیدش.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    5 1
    فقط زنده زنده بسوزونیدش.
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    4 4
    فقط اعدام . طناب رو هم همان پسرها دور گردنش بندازن قبلش هم چیزش رو قطع کنند مگر حد نباید اجرا بشه .
    • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      2 2
      چنین حدی در اسلام وجود ندارد.
  • DK ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    4 0
    بعضی ها اعتقاددارند که اگر درجامعه گناه وزنا رواج پیدا کند یک گوشه ای از این ولنگاری ها نصیب آنها میشود .وگرنه تجاوز به عنف دختری بی دفاع وضعیف نمیتواند حکمش 2سال زندان باشد .پس دعا میکنم همین بلا را یکی سر خانواده همانهایی بیاورد که با برخورد ضعیف باعث جریح شدن مفسدان ورواج فسادمیشوند
  • مه AE ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    4 0
    به نظربنده بايد اعدام. شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس