کد خبر 812526
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰
مجرم نمایه

مردی که متهم است با وعده ازدواج زنان و دختران را فریب داده و اموالشان را سرقت می‌کرد سرانجام به دام پلیس تهران افتاد.

به گزارش مشرق، صبح روز ۲۹‌مهرماه امسال زن جوانی وارد کلانتری ۱۰۷ فلسطین شد و از مرد فریبکاری اعلام شکایت کرد. او گفت: مردی که خودش را محسن‌وطنی معرفی کرده بود کارت عابربانک او را هنگام تماشای فیلم در سینما سرقت کرده و حسابش را خالی کرده‌است.  

پس از اینکه پرونده به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه‌۶ تهران به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد، زن جوان جزئیاتی بیشتر از رابطه‌اش با محسن را توضیح داد. او گفت: مدتی قبل در ایستگاه مترو منتظر رسیدن قطار بودم که مرد جوانی سر حرف را باز کرد.

او با چرب‌زبانی شماره تماسم را گرفت و گفت که قصد دارد با من ازدواج کند که قبول کردم. بعد از چند جلسه ملاقات، چند شب قبل با هم به سینمایی حوالی میدان ولیعصر رفتیم. بعد از تمام شدن فیلم از سالن خارج شدیم و محسن از من خداحافظی کرد و به خانه‌شان رفت.

ساعتی بعد اما پیامکی برایم آمد که نشان می‌داد حساب بانکی‌ام خالی شده است. وقتی کیف‌دستی‌ام را بررسی کردم از کارت عابربانکم خبری نبود.

احتمال دادم که محسن آن را در تاریکی سالن سینما برداشته و حسابم را خالی کرده باشد. او تنها کسی بود که رمز کارت من را می‌دانست. چند روز قبل به بهانه انجام یک کار اینترنتی رمز کارتم را در اختیارش گذاشتم به خاطر همین با محسن تماس گرفتم، اما گوشی تلفن همراهش خاموش بود.

از آن زمان دیگر به تماس‌هایم جواب نمی‌دهد و از او شکایت دارم.  بعد از مطرح شدن شکایت بود که پرونده‌های مشابهی از کلانتری‌های شهر به پایگاه‌سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد. بررسی شکایت‌های مطرح شده حکایت از این داشت که متهم همه پرونده‌ها همان مردی است که از اولین شاکی سرقت کرده است.

او با وعده ازدواج زنان و دختران را فریب داده و در فرصتی مناسب پول یا طلاهای آنها را سرقت می‌کرد. 

یکی دیگر از شاکیان گفت: متهم خودش را به نام خلیل ‌رضاپور به من معرفی کرد. آن روز به عیادت یکی از بستگانم در بیمارستان رفته بودم. مردی که در سالن انتظار کنارم نشسته بود شروع به گلایه درباره نحوه رسیدگی به بیماران شد. او گفت که می‌تواند برای تأمین هزینه درمان برایم وام با درصد خیلی پایین تهیه کند. من هم به خاطر نیازی که به پول داشتم پیشنهاد او را قبول کردم.

بعد از چند جلسه ملاقات او به من پیشنهاد ازدواج داد که قبول کردم، اما در یکی از ملاقات‌هایمان طلاهایم را سرقت کرد و از آن زمان دیگر به تماس‌هایم جواب نداد.  

در شاخه دیگری از تحقیقات تصویر متهم در اختیار مراکز درمانی و پلیس مترو قرار گرفت تا اینکه ۲۳‌آذرماه کارکنان بیمارستان شهید رجایی به کارآگاهان خبر دادند که متهم در حال پرسه‌زنی در بیمارستان است. بنابراین مأموران پلیس راهی محل شده و متهم را قبل از خروج بازداشت کردند.

متهم ۲۵‌ساله که رضا.‌خ نام دارد در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد.  

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برای شناسایی شاکیان بیشتر دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس صادر شده است.

بنابراین شاکیان می‌توانند برای طرح شکایت به پایگاه سوم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند و اطمینان داشته باشند که هویت آنها به صورت محرمانه نزد پلیس محفوظ باقی خواهد ماند. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    0 2
    این ترفند (قدیم پول و الان عابر) ، ده ها ساله در حال اجراست و همیشه جواب داده و می ده چون دختران ایران هم سادن هم آموزش ندیدن !!!!
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    0 1
    برایم یک مطلب عجیب است. نام معاون اجرایی دولت دهم به راحتی و قبل از قطعی شدن حکمش منتشر می شود ولی این اقا به نام رضا خ معرفی می شود. مثل این که در این مملکت جیب برها امنیت شان بیشتر است
    • احمد IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
      0 0
      احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس