طوسی

سعید طوسی گفت: رأی تبرئه‌ام صادر شده و به وکیلم نیز ابلاغ شده به زودی منتشر می‌شود.

سرویس سیاست مشرق - پرونده سعید طوسی که به اتهام آزار جنسی شاگردان خود چندی پیش در فضای مجازی جنجالی شده بود بالاخره به پایان خود رسید و رای دادگاه تجدید نظر صادر شد. اما صدور این حکم بازهم بهانه‌ای شد برای جنجال علیه قوه قضاییه؛ و نماینده‌ای که از ابتدای ورودش به مجلس دهم، وظیفه حمله به قوه قضاییه را بر عهده گرفته و آن را همگام با چند کانال ضدانقلاب، بی بی سی فارسی و صدای آمریکا به پیش می‌برد.

در همین رابطه بیشتر بخوانید: ... وباز هم طوسی



محمود صادقی نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی طی رشته توییتی با انتشار این خبر نوشت: «شعبه ۵۶ دادگاه تجدیدنظر تهران بدون امضای رییس دادگاه با رأی دو مستشار از شعبه دیگر حکم صادره علیه مربی صوت و لحن مبنی بر ۴ سال حبس را نقض و او را تبرئه کرد.

صادقی سپس با انتشار چند توییت دیگر علیه قوه قضاییه، مدعی شد: «اسناد پرونده حاکی از اعمال نفوذ آشکار در فرایند دادرسی است. حدود ۲ سال بود که مدیرکل دادگستری پرونده را ازدادگاه گرفته بود».

اما سعید طوسی نیز در اولین واکنش به این اقدام صادقی، در گفت و گو با یک وبسایت خبری نزدیک به اصلاح طلبان (انصاف نیوز) در پاسخ به ادعای زد و بند در این پرونده که از سوی محمود صادقی، مطرح شده بود، گفت:

«من این آقا را اصلاً نمی‌شناسم. قطعاً ایشان هر کسی هست دروغ می‌گوید و ادعای بی‌خودی دارد و برای خودش حرف زده است. اگر ایشان مشکلی دارند با وکیلم، آقای حمید هروی تماس بگیرند تا توجیه شوند».

وی ضمن تایید خبر تبرئه خود گفت: رأی تبرئه‌ام صادر شده و به وکیلم نیز ابلاغ شده به زودی منتشر می‌شود.

در همین رابطه بخوانید:

چه کسی بر رفتار نماینده حاشیه‌ساز فراکسیون امید نظارت می‌کند؟

***


مقامات قضایی درباره پرونده سعید طوسی چه گفته بودند؟

محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در آبان ماه ۹۵ درخصوص پرونده طوسی گفته بود: در این پرونده کسی آمده شکایت کرده و شکایت بررسی شده اما هنوز مرحله رسیدگی به پایان نرسیده است. این پرونده که در ابتدا یک شاکی داشت و بعدا سه یا چهار نفر شدند در مسئله خلاف عفت عمومی قرار منع تعقیب صادر شده و این قرار قطعی است.

سخنگوی دستگاه قضا همچنین درباره دیگر اتهام مطرح شده علیه طوسی گفت: ادعای دیگری شده که تشویق به فساد صورت گرفته در مورد این مسئله هم قرار منع تغقیب صادر شد اما اعتراض شد و به دادگاه رفت و دادگاه با قرائن و شواهدی گفته که باید رسیدگی ادامه پیدا کند به همین دلیل قرار منع تعقیب را نقض کرده است.

اژه ای گفت: کسی که شکایت می کند اما آن فرد دلیل و شاهدی ندارد بنابراین با اظهاراتی که شاکی مطرح می‌کند و تحقیقاتی که صورت می‌گیرد اگر قاضی علم پیدا کند حکم می‌دهد. ممکن است واقعا هم حق با شاکی باشد اما گاهی اثبات نمی‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه ما از این دست پرونده‌ها قبلا هم داشته‌ایم گفت: برای مثال پرونده‌ای داشتیم که یک نفر علیه بازیگر سینما به دلیل تجاوز به عنف شکایت کرده بود اما ثابت نشد و نهایتا در حد یک ارتباط غیر شرعی ثابت شد که آن بازیگر به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شد. در این پرونده شاکی معترض بود و می‌گفت تجاوز صورت گرفته اما اثبات نشده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در پاره‌ای موارد عفت عمومی قانونا و شرعا امکان ریز شدن و تحقیق جزیی نیست و ضابط حق ورود ندارد و اگر نیروی انتظامی یا دادسرا وارد شود خلاف صورت گرفته است. در اینجا پرونده باید مستقیم به دادگاهی با چند قاضی تشکیل می‌شود ارجاع شود.

وی با بیان اینکه براساس قانون اساسی و قوانین دیگر موارد عفت عمومی از جمله مواردی است که باید به صورت غیر علنی به آن رسیدگی شود گفت دلیل این موضوع این است که خیلی اوقات بیشتر از اینکه به ضرر مجرم باشد به ضرر شاکی است و گاهی افشای موضوع به خانواده شاکی لطمه وارد می‌کند و حتی برخی موارد اشاعه فحشا می‌شود.

وی افزود: بنابراین چه آنجایی که جرم اثبات شده و چه انجایی که جرم اثبات نشده هیچ کس مجاز نیست آنرا مطرح کند موضوع بحث سیاسی گروهی نیست بلکه شرع و قانون و اخلاق اجازه نمی دهد.

***

سعید طوسی کیست؟


سعید گندم نژاد طوسی متولد ۱۳۴۹ در تهران است. او از یک‌سالگی به مشهد رفته و از پنج‌سالگی فعالیت‌های قرآنی خود را آغاز کرد.

 او قاری بین‌المللی قرآن، کارشناس شورایعالی قرآن، آموزگار کلاس‌های قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان است.

سعید طوسی بارها برنده مسابقات قرائت قرآن در کشورهای مختلف شده است.

او نفر اول مسابقات بین‌المللی سوریه ۱۳۷۲، نفر اول مسابقات بین‌المللی مالزی ۱۳۷۷، نفر اول مسابقه کشوری ابتهال و دعا، نفر اول مسابقات کشوری قرائت قرآن ۱۳۷۹ است.

طوسی در مراسم‌های رسمی مختلفی چون افتتاحیه مجلس دهم، مراسم احیای شب‌های قدر در مصلای تهران به قرائت قرآن پرداخت.  

وی از اعضای شورای عالی قرآن کشور است.

***

ماجرای اتهامات علیه طوسی از کجا آغاز شد؟


برای اولین بار در خرداد ماه ۹۵ برخی رسانه ها از وجود پرونده علیه سعید طوسی به دلیل اعمال منافی عفت خبر دادند. این اخبار آن چنان مورد توجه قرار نگرفت تا اینکه اوایل مهر ماه یکی از رسانه های خارج از ایران اتهامات سنگینی علیه او مطرح کرد.

این اتهامات بازتاب گسترده ای در شبکه های مجازی داشت. برخی شاکیان این پرونده نیز گفت و گوهایی با رسانه های خارج از ایران داشته اند که درآن ادعاها و اتهامات خودر را علیه سعید طوسی مطرح کردند. در واکنش به این اتهامات سعید طوسی دو بیانیه صادر کرد و همه ادعاها را رد کرد.

او در بیانیه اول که روز پنج شنبه صادر کرد نوشت:

«این‌جانب سعید طوسی، شاگرد و خادم قرآن کریم، شایعاتی مبنی بر دستگیری خود به جرم‌های مختلف با آمار و اعداد عجیب و غریب و داستان‌های متناقض و سراپا کذب شنیدم که گویا از طریق برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌های یهودی به طور هماهنگ و با کمک برخی از ایادی خود در داخل و یا خارج مستندسازی شده و با ارتباط‌دادن آن به ساحت مقدس قرآن و جامعه قرآنی و نیز شخص مقام معظم رهبری ناخواسته پرده از مقاصد شوم و خباثت‌آلود خود برداشته‌اند.»

سعید طوسی خطاب به مقام معظم رهبری نوشته است:

«رهبرا! سلام و درود بر تو و صلابتت. هیبتت مستدام که دشمنانت چنان خار و زبون شده‌اند که چون در مقابل اقتدار و نفوذ کلامت درمانده گشته‌اند، فرصت را غنیمت شمرده و توطئه‌های ناجوانمردانه خود را با بهانه قراردادن من، متوجه مقام ولایت سازند! شرمسارم که قرعه آنان به نام من افتاد و مرا بهانه تهمت و تخریب کرده‌اند و درعین‌حال، سرفرازم از اینکه مرا قاری محبوب شما می‌خوانند.»


اما او در همان روز بیانیه دومی نیز صادر کرد و کلیه اتهامات را رد کرد.

او در این بیانیه نوشت: «مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم های سینمایی می‌خورد.»

او تاکید کرد که "اینجانب تاکنون به دلیل جلوگیری از هتک آبروی جامعه قرآنی سکوت کرده‌ام، اما از این پس به همین دلیل و برای حفظ حیثیت خود در جامعه قرآنی در مقابل این هتاکی ها و پرده دری‌ها، اقدامات قانونی خود را از طریق محاکم صالحه قضایی انجام خواهد داد. "

یک روز پس از انتشار این دو بیانیه از سوی خبرگزاری قرآن (ایکنا)، همین خبرگزاری خبری را منتشر کرد که از اقدامات تازه شاکیان پرونده حکایت داشت.

به گزارش خبرگزاری قرآن، در همان زمان طرح اتهامات علیه طوسی، شاکیان پرونده ضمن تهیه نامه ای به رییس قوه قضائیه و اعلام برائت از رسانه های معاند، رسیدگی به پرونده را خواستار شدند.

***

نتیجه دادگاه مشخص شد؛ تکلیف اظهارات محمود صادقی و دوستانش چه خواهد شد؟

با روشن شدن حکم دادگاه و تبرئه طوسی، محمود صادقی بار دیگر علیه قوه قضاییه دست به کار شده است و در توییتر و کانالش، ضمن سوء استفاده از فضای احساسی بوجود آمده در این ماجرا، اتهاماتی را بدون ارائه سند و مدرک مطرح می‌کند. نکته جالب توجه دیگر از تکمیل این حرکت صادقی، ورود تاج‌زاده، از چهره‌های تندرو اصلاحات و از محکومان امنیتی فتنه 88 به ماجراست.

به گزارش مشرق، مصطفی تاجزاده نیز با انتشار توییتی، از طرف افکار عمومی، تلویحا نهادهای عالی نظام را تهدید کرده است. این دو (تاجزاده و صادقی) هشتگ‌هایی را نیز برای اعتراض به این حکم در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته‌اند!



به نظر می‌رسد قوه قضاییه ضمن پاسخ فوری به اتهامات مطرح شده و شفاف‌سازی روند دادرسی این پرونده، (در صورت اثبات بی پایه بودن اتهامات محمود صادقی) در همکاری با مجلس و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، با قاطعیت با موضوع برخورد نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 161
  • غیر قابل انتشار: 92
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    به هرحال دادگاه قرائن و شواهد را در نظر میگیره و ما نباید چیزی که مطمئن نیستم را مصر باشیم
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      شاید دادگاه اشتباه کنه اونوقت تکلیف چیه
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      حکمش اعدام بود.
    • محمد IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      ما سیره حضرت علی (ع) را شنیدیم و خوانده ايم، خوب است که در چنین مواردی به قضاوت علوی بيانديشيم تا شاید بتوانیم به عمق عظمت روحی آن حضرت کمی پی ببریم.
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      دادگاه تجدیدنظر توی حکم نوشته حتی اگر ایشان با این کودکان #ملاعبه هم کرده باشد نمی‌تواند به معنی مجرمیتش باشه! ملاعبه: بازی و شوخی جنسی که به قصد تحریک غریزه جنسی انجام می‌گیرد و موجب لذت جنسی می‌گردد دقیقا انتظار داشتن چیکار بکنه؟!!
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      90 9
      بهترین راه انتشار صورت مذاکرات دادگاه است.
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      38 98
      به ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ اگر اسناد قطعی باشد دلیلی بر اشتباه نیست. اما اسناد همه قابل خدشه بود. تا کسی نتواند ثابت کند که واقعا لواط اتفاق افتاده است متهم بیگناه است حتی اگر به فرض به طرف مقابل پیشنهاد بیشرمانه داده باشد یا حتی او را بوسیده باشد. که در مورد طوسی حتی چنین چیزی هم وجود ندارد و صرفا ادعا مطرح است.
    • علی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      خودت رو به خریت نزن. پس حق پسربچه ها چی میشه؟؟؟. اگر پسر خودت بودت همین رو می گفتی؟
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      34 42
      چرا بایستی که ما اینقدر با آبروی هم بازی کنیم
    • علي NZ ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      41 30
      اون كه نوشته ملاعبه مدرك بده
    • سید IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      25 10
      خودتی ؟؟؟
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    43 25
    باید از قاضی پرونده سوال کرد اگرچه کسی که کلا بخواد تهمت بزنه ، میزنه دیگه.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    کاری به درستی و غلطی این قصه ندارم اما طرف تو عمرش یک بار قرآن نخونده الان نگران قرآن و قاریان قرآن شده و از همه هم جدی تر اتهام میزنه این هم جالبه
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      از طوسی متنفرم اما این حرفت را قبول دارم. نجسهایی که رسما از ازدواج با همجنس حمایت میکنند حالا میشوند مدعی. لعنت بر شیطان و بی بی سی و آمد نیوز حروم زاده
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      42 26
      لعنت به هردوتاشون
    • یا مهدی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      0 0
      طالب و مطلوب هر دو مغموم اند... منافقان را متحد می پنداری اما با هم سخت در اختلافند...
  • CA ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    97 11
    یعنی قوه قضاییه حتی یک مشاور هم نداره تا درباره شیوه اعلام احکام مهم مشاوره به این حقوقدانها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      33 34
      مشاور بی بی سی؟؟؟ چون الان خوراک خوبی برای انگلیس و دوستان ضد دین و ضد انقلاب فراهم شد با این خبر
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      26 19
      دلت خوشه ها. اصلا کسی فرق پرونده مهم و غیر مهم رو میدونه؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      25 11
      همه مردم الان در فکر پول هستن داداش. آره فقط جیب پر
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      19 26
      درست گفته. باید قبل از اعلام این طور احکام، اول بررسی هایی کنند و بعد اعلام بشود
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      8 12
      موافقم
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    خیلی پستی مشرق .
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    44 23
    صادقی وتاجزاده معلومه که کیند ولی در بقیه موارد تا شفافسازی نشه ,من هیچی رو قبول نمیکنم.....!نه تبرئه ونه جرم..
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    68 4
    بر دروغگو لعنت
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    از اول هم مشخص بود که دارن دروغ میگن واین فقط تهمت بود.خدا وقرآن انشآ الله جوابشان رو میده.
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • NL ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    67 14
    تاسف
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    32 9
    کاش یکی دوباره برسی کنه و شیوه اعلام حکم را بسنجه و بعد تبرئه بشه.
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    هیچ خانواده ای تا دلش خون نباشه، خودشو درگیر شکایت تو چنین پرونده هایی نمی کنه. از امروز صبح که این اخبارو شنیدم اعتقاداتم ضعیفتر شده، لعنت بر شیطان.
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      چرا عزیزم. عده ای برای اخاذی و بردن آبروی دیگران همه کار می کنند.
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      اگر قاضی برایش محرز شده که طوسی بیگناه است باید شاکیان پرونده را محکوم به حد افترا و شلاق کند. اگر چنین نکند اصل تبرئه طوسی زیر سوال می رود
    • حسین IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      33 27
      مشکل از اعتقادات سست ماست که به بادی بنده و الا همون انسانی که ممکنه برای هوس تجاوز کنه ممکنه برای پولم شهادت دروغ و تهمت کذب بزنه...
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      24 47
      اولا موضوعات اخلاقی باید ثابت بشه و با این استدلالها که نمیشه حکم کرد و الا الان حق همیشه باشاکی باید باشه. عزیزم شما همه را باصداقت و پاکی خودت مقایسه نکن ممکنه بازیهای پیچیده ای درکار باشه که از او نخبر نداریم
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    درود بر قضات شریف مملکت اسلامی هیبتتان مستدام. عدالت بار دیگر در کشورمان اجرا شد....
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    درود بر قضات شریف مملکت اسلامی هیبتتان مستدام !!!!خخخخخخخخخخ
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    یکی از دانش آموزای دبیرستانی که همسرم معاونشه قاریه و استادش هم آقای طوسی بوده ولی گفته من تا حالا هیچ رفتار بدی از ایشون ندیدم و اینا همش پاپوشه
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    26 13
    با این وضعیت غیر مستقل و فضای مجازی غیر سالم نمیشه نه به محکومیت و نه به تبرئه پی برد. حواله کنید به خدا
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    شما ها که ادعا می کنید ادعاهای واهی بود . خود شما با چه چیزی حاضر میشید اعتبار و آبرو خود و خانوادتان را ببرید و برید شکایت کنید مثلا فلان شخص با فرزند من اینکار را کرده . واقعا آیا حاضر میشید اینکارو بکنید.پس ببین چه شرایطی بوده که خانواده این بچه ها را وادار کرده شکایت کنند .
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      71 14
      واقعا میشه آدم ازآبروی خودبگذره که چی بشه حق گفتی
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      18 98
      چرا عزبزم. من خودم مواردی را سراع دارم که افرادی عمدا با بردن آبروی افراد قصد اخاذی داشته اند.
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      25 54
      با استدلال شما هرگاه کسی تهمت های ناموسی به مردم بزند حرفش راست است! با این حساب چه نیازی به قاضی هست؟ کتاب قضاوتهای حضرت علی علیه السلام را بخوانید و ببینید چقدر مواردی بوده که شاکیان در واقع توطئه چیده بوده اند تا آبروی فردی را ببرند اما امام حیله آنها را برملا کرد.
    • AE ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      15 15
      مثلا اون پزشک روانپریش تبریزی مگه نمیدونست آبرو چیه که اون نمایشو برپا کرد؟
  • US ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    12 25
    وأي اقاي صادقي زنگ نزنين به وكيلش توبه گرگ مرگه...
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    26 80
    اصلاح طالبان برای بدر کردن هر کس و چیزی که به نظام برگردد دفاع تمام قد دارند ولو صددر صد دروغ باشه، مبنابرای آنان بی بی سی و هیاهوهای آن طرف اب است
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    از طوسی دفاع نمیکنم اما هوشیار هم باشید برخی برای بی دین کردن مردم ، به هر کس و چیزی متوسل میشوند حتی اتهام لواط ولو صددر صد دروغ باشه
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      15 36
      افرین
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    لعنت بر این ملت ک آبروی چه ادمای شریفی رو مضحکه قرار میدن تا تفریحشون کاملترشه تف
    • داریوش IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      30 7
      خخخخخخخ
  • مجید IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    حیف هست که اسلام وقران رابه پای طوسی فاسدذبح کنیم
    • US ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      48 20
      احسنت ، واقعا از موقعی که این خبرو شنیدم دلم خون شده ، جمهوری اسلامی خودش داره با این کاراش به اعتبارش خدشه می زنه.
  • اميد IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    49 8
    !!!!!!!!!!!!مملكتي شده به خدا
    • ثئیــــد توصی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      4 7
      جانم فدای رهبر. باقی دیگه مهم نیس
    • بی نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      1 0
      کاری نداشته باش
  • امیر IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    یکی به من بگه این محمود صادقی باید چیکار کنه دیگه که باهاش برخورد بشه ؟ شورش رو درآورده واقعا
  • ایران غمگین IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    40 4
    خدا عالمتره وآگاه تر هرکی ظلمی کرده وحقی راپایمال وهرکه دروغ گفته ازشاکی ومتهم خدابه جزایش برسانه هرچه زودتر آمین
  • AU ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    39 6
    دو مطلب وجود دارد: تکلیف رسانه ها و گروه های معاند نظام مشخص است و اهدافشان بر همه روشن اما فرد مذکور خاطی است و حتی روحانیون بنام هم معترض بودند بهرحال شواهد و اسناد منتشر شده. بسیار مهم است که دیده شود که قوه قضاییه هیچ استثنایی قائل نیست.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    11 12
    هدف از بین بردن قبح وقباحت بوده که همه دست در دست هم انامش دادند
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    33 8
    از متن حکم: "افعال انتسابی از قبیل شوخی‌های رکیک و زننده و بیان مطالب غیراخلاقی و حتی ماساژ دادن و ملاعبه بر فرض اثبات نمی‌توانند از ارکان متشکاه بزه منتسبه محسوب گردد." یعنی حتی اگر این کارها را هم کرده باشد، جرم مورد نظر اتفاق نیفتاده است.
  • گل محمد IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    39 8
    درست ميفرمائيد قوه قضائيه بايد شفاف سازي رو انجام بده تا تمامي شائبه هاي موجود رفع بشود
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    42 6
    خدایا اگر مقصر بوده بحرمت قرآن مجید بدترین مکافت دنیا وآخرت را برایش فراهم بفرما اگر هم بیگناه بوده که اینا تبریه کردند دیگه خودتون اذیت نکنید انک لبالمرصاد.
  • علی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    90 15
    بقول هیتلر قانون مثل تار عنکبوته ضعیف ترها گیر میفتند درشتها له میکنن رد میشن
  • علی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    96 23
    من فقط یک سوال از قاضی پرونده دارم اگه این حیوان کثیف با بچه خودت این کارو کرده بود چکا. میکردی
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    19 33
    با یه خبر و شانتاژ خبری ضد انقلاب آبروی همدیگر رو میبریم . و خیلی هامون شدیم مجری اخباری که معلوم نیست از کجا و چه جوری پخش میشه . بعد ادعای شیعه علی بودن داریم . برخی اوقات واقعا که ما مردم ایران با فکر کردن قهر میشویم. و انگار که هیپنوتیزم شدیم
  • ابی US ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    89 22
    خاک برسرت مشرق
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    57 6
    واقعا اگر این کار نشده باید علنا اطلاه رسانی کنند تا ابروی قاریان قران نرود و اگر کاری و خلافی شده با از بیضه های طرف سنگ 20 کیلویی اویزان کنند
  • داریوش IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    86 23
    خودتونوبزارید جا اون خانواده هاواون بچه های معصوم که تاآخر عمر باید از لحاظ روحی وروانی زجر بکشند این کدوم مسلمونی این چه دینی، توکشورهای بقول خودتون کفر !بالاترین مقام اکه همچین خطایی بکنه بیچارش میکنند. اگه با بجه های خودتون اینکاروانجام سکوت میکنید .
  • ناشناس IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    39 3
    در پروند این آقا مدارک و اسنادی بوده که دادگاه بدوی رای 4 ساله محکومیت ایشان را صادر کرده چطور در دادگاه تجدید نظر این اسناد قابل اثبات نبودن....!؟
  • اصغر IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    20 2
    اعلام نظر درخصوص چنین مسائلی برای امثال بنده که فقط اخبار رواز رسانه ها میشنوم ومی بینم خیلی سخته...ترجیح میدم اعلام نظر نکنم. اماامیدوارم خداکمک کنه اگر دراین بین حقی ضایع شده است، آن حق به حقدارش بازگردد.
  • سنجاق US ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    13 49
    من مطمئن بودم ایشون تبرئه میشن.چون واقعا بی گناه بودن.اینها فتنه دشمنه.به بنده خدا افترا بستن!
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    13 39
    متاسفم واسه آدم های زود باوری که با آبروی آقای طوسی بازی میکنن
  • بهرام IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    1 0
    هرچه بگندد نمکش می‌زنند وای به‌ روزی که بگندد نمک
  • من FR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    مطابق حکم دادگاه بدوی
  • من FR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    حکم دادگاه بدوی
  • مجتبی US ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    این پرونده براحتی قابل تحقیق وشفاف سازی بود.
  • ناشناس IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 1
    تبرئه شد
  • شفقتی IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 2
    سلام علیکم . آقای طوسی انسان مومن و محترمی هستند . این شایعه ها فقط تهمت و دروغ است . ایشان قاری بین اللملی قرآن هستند انشالله که سلامت باشند .
  • محمد ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 1
    به نام الله خدایا به حق قرآن ا نظام جمهوری اسلامی و محافظان مرز و بوم و از سپاه و نیروی انتظامی محافظت بفرما خدا لعنت کند دشمنان داخلی و خارجی و رسانه های خارجی و خوارج را
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خدا رو شکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس